piątek, 30 sierpnia 2013

Wyróżnienia są miłe ale...

Bonjour a tous!

     Do napisania tego posta zabierałam się od kilku miesięcy. Od kwietnia, niemalże codziennie o tym myślę, mam wyrzuty sumienia, że na kilka grzeczności  dotychczas nie odpowiedziałam.
Na początku, kiedy blog mój był jeszcze w powijakach, nie za bardzo wiedziałam jak się za to zabrać.  Hasła: kopiuj, wklej, odpowiedz, wybierz, podaj dalej... to wszystko było dla mnie trochę skomplikowane a i co tu ukrywać, również czasochłonne.

Dzisiaj postanowiłam, że MUSZĘ sobie jakoś  z tym wszystkim poradzić i wreszcie odciążyć swoje sumienie.

Na pewno każde wyróżnienie jest swego rodzaju nobilitacją, tym bardziej jeśli przyznane jest od blogerki, która u mnie często bywa a ja u niej.
Toteż chciałabym bardzo serdecznie podziękować za aż 5 wyróżnień, które dotychczas otrzymałam .

Podziękowania ślę więc do

 Agi Walerii http://13oddechowpozniej.blogspot.com/2013_04_01_archive.html


Edyty http://bukietowo.blogspot.com/2013_04_01_archive.html
i Iwony z http://ozdobygipsowe.blogspot.com/2013_05_01_archive.html



 Różanej Ławeczkihttp://rozana-laweczka.blogspot.com/
i Marysihttp://ateliermarysi.blogspot.com/
 



I...przepraszam Was Kochane Dziewczyny oraz proszę nie miejcie mi za złe tego, że nie nominowałam i nie będę rozsyłać swoich nominacji. 
Uważam, że najlepszym dla mnie wyróżnieniem i wielką nagrodą jest  już sama Wasza obecność na tym  "moim kawałku podłogi", tym większa jeśli jeszcze poparta pozostawionym komentarzem, nawet jednowyrazowym.
Poza tym dodanie bloga do swoich  obserwowanych jest swego rodzaju wyróżnieniem. A ja na prawdę do Was uwielbiam zaglądać. 

Toteż za wyróżnienia bardzo dziękuję.



Wyróżnienia są miłe, ale nie dziękuję

Pozdrawiam serdecznie.
Marta

7 komentarzy:

  1. Też mam problem z wyróżnieniami, zamieściłam informację ze "za wyróżnienia dziękuje". Oczywiście że najważniejsza jest obecność naszych gości,w końcu piszemy nie tylko dla siebie, miło jak napiszą słówko, ale najlepsze wyróżnienia to komentarz, ślad obecności chociaż i z tym ostatnio już jest problem.Czas nie zawsze na to pozwala ale zapewniam że zaglądam że czytam, może nie każdy post ale cóż zrobić:)) Pozdrawiam serdecznie a dylematy i tak pozostają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, mam tak samo! Dzięki za wyrozumiałość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię Alicjo! I dzięki za ślad obecności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień.Ja dostałam pierwsze wyróżnienie i aby nikt się nie obraził wszystko dokonałam zgodnie z zasadami ale napisałam że pierwszy i ostatni raz nominuję, jest to przyjemne ale zabiera dużo pracy a ja zbytnio go nie mam .
    Pozdrawiam serdecznie i jestem tego samego zdania same komentarze to już wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko mogę się podpisać, za wyróżnienia programowo dziękuję nie, mam swoje powody, ale jednak trochę tak głupio, dylematy pozostają, jak napisała Mamon. Bo przecież tak miło, gdy ktoś zauważy i wyróżni nasz blog.

    OdpowiedzUsuń