poniedziałek, 4 grudnia 2017

Czyżby już zima ??? L'hiver est déjà arrivé ???



 Bonjour!

Mój ogród dzisiaj rano.  :) 
Wczoraj, 
 gdy przez cały dzień puchem z nieba sypało,
 krajobraz był jeszcze piękniejszy.  














 A tak wyglądał 
 Przemyśl 
w zimowej szacie, nocą.
 Zdjęcia wzięłam z lokalnej strony internetowej,  stąd .





*************

A u Was biało? Ogrody zasypane ?
Szkoda, że temperatura już rośnie. 
Na szczęście tegoroczną zimę zdążyłam uwiecznić, 
w razie gdyby ktoś narzekał, 
że śniegu nie było... :)
 Przecież był i to ile!!! :)))
Buziaki!
Marta


12 komentarzy:

  1. Przepięknie i tak magicznie. Kocham taką zimę. Czuję się wtedy jak w baśni. U mnie pada śnieg co jakiś czas, niestety tyle go nie ma, a chciałabym. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, jutro też ma sypać więc może i u Ciebie zrobi się biało. :)

      Usuń
  2. Martuś piękna zima, ale uwielbiam ją tylko na zdjęciach. Na szczęście u nas sucho i nawet słoneczko dzisiaj nieśmiało wygląda zza chmurek :)
    Pozdrawiam i dużo ciepełka życzę, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, to tak jak ja. :) A za oknem wtedy kiedy nie muszę wychodzić z domu.:)

      Usuń
  3. Ależ fajne te bombki! Ja nie znoszę robić bombek, więc tylko biegam po blogach i oglądam :)

    I nie wiem jak to się stało, że przegapiłam grzybkowe słoiki! Kocham grzyby, kocham grzybowe motywy. Twoje słoiki są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, też wolę siedzieć nad jajkami. :)
      Jednak w tym roku wymyśliłam sobie, że spróbuję je, tzn. bombki ugryźć inaczej. I robiłam je z wielką przyjemnością. Mam na myśli te powyżej i jeszcze nie pokazywane.
      A grzybów nie lubię jeść, natomiast w decou bardzo. :)

      Usuń
  4. Za zimą nie przepadam, ale zdjęcia cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie.
      A zdjęć jutro może zrobię więcej i dodam do posta, bo śniegu przybyło, nadal pada i jest bajecznie niczym w krainie Królowej Śniegu :)

      Usuń
  5. A u nas szaro, buro, brzydko, deszczowo, mokro i zimno, więc cała radość w tworzeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już dzisiaj krajobraz ponury. Padał deszcz i po śniegu ani śladu. :(

      Usuń
  6. Pięknie zimowo (a ja za taką aurą nie przepadam wolę lato :)) Zdjęcia śliczne:) Ciepło, serdecznie oraz grudniowo pozdrawiam i dziękuję za odwiedzany na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń