sobota, 16 grudnia 2017

Wesołych Świąt! Joyeux Noël!







Kochani 
wszyscy odwiedzający mój blog,
 Ci wierni i Ci wpadający tylko na chwilkę,

życzę Wam 

Świąt białych, pachnących choinką,
skrzypiących śniegiem pod butami,
spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze
i prezentów pełnych niespodzianek.

Świąt dających radość i odpoczynek
oraz nadzieję na 
dobry Nowy Rok,
 żeby był jeszcze lepszy niż ten, 
co właśnie mija.


*************************

 A w wolnej chwili zapraszam do obejrzenia 
kolejnej serii serduszek.

Tym razem z motywami świątecznymi 
jak na ten czas przystało. :)

 Udało mi się kupić styropianki o bardzo gładkiej fakturze. 
Szkoda, że tylko cztery ostatnie pani miała w sklepie.

Aniołki pochodzą ze znanego papieru, dziewczynki z serwetek. 
Bombki starałam się zrobić na bogato,
 w starym wiktoriańskim stylu. 
Są więc ornamenty (foremki) muśnięte pastami złotą i srebrną
 oraz metaliczną miedzianą akrylówką.
 Jest ciut biżuterii i spękania ( Dala large) .

 Najpierw wylakierowane zostały  na matowo
 Diabełek mnie jednak skusił
 i pociągnęłam jeden raz błyszczącym Bartkiem.
 A że byłam w trakcie robienia zdjęć sfotografowałam je w tym błysku, 
który mi się nie spodobał.
 Koniec końców chwyciłam znowu za lakier
 i wróciłam do matu. 
Żeby jednak coś tam migotało w świetle lampek choinkowych
 sypnęłam odrobinkę opalizującego brokatu.

 Najpierw daję zdjęcia wersji ostatecznej (mat).
Nie za bardzo chciało mi się męczyć aparat i siebie, :)
 żeby ponownie fotografować szczegóły i zbliżenia, 
więc kolejne fotki pochodzą z sesji  kiedy lśniły.






I wersja pierwotna, błyszcząca.
















*************************


Bardzo dziękuję za sympatyczne komentarze pod poprzednim postem.

 Wybaczcie, że nie odpowiedziałam na nie,
 ale jutro z samego rana wyjeżdżam 
i muszę jeszcze wiele ogarnąć.

Przyjmijcie więc także 
 życzenia świąteczne z dużym wyprzedzeniem. 
 I do zobaczenia za  2 tygodnie. 
 Buziaki!!!
Marta

12 komentarzy:

  1. Martusiu, dla Ciebie i całej Twojej powiększonej Rodzinki najlepsze życzenia - cudownych Świąt pełnych miłości i blasku oraz dużo dobrego w Nowym Roku. Bombki serduszkowe przepięknie wyszły - i te vintage i te wiktoriańskie, a na tych malowanych od wewnątrz i ja pobrałam przy okazji nauki. W oko wpadły mi też cudne białe świeczniki wykończone odlewami z foremek. Udanego wyjazdu, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdowych radosnych i błogosławionych Świąt , szczęsliwej podróży :) Bombki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę wspaniałych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej.


    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, podziwiam! Dziękuję za życzenia i również życzę spokojnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka są pięknie wykonane, urocze
    Niech magia Świąt otoczy Ciebie i bliskich,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w święta i zdrowych, spokojnych świąt! :)
    A serduszka wyszly przecudowne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serducha!!! Tchnęłaś w nie ducha :) Wszystkiego najlepszego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNE!!!!
    Wszystkiego najlepszego na Święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych i spokojnych świąt! A serduszka przecudne i klimatyczne. uwielbiam takie przybrudzone, jakby przeniesione z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i spokojnych Świąt! Serduszka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. No i mam swoje aniołki hihihi bardzo mi się podoba twoja wersja.
    ps
    ostatnio klieka się mnie zapytała a gdzie te aniołki mają skrzydełka ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cuda :) Oj już wiem co będę robić na kolejne święta hi hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń