czwartek, 7 grudnia 2017

Bombki-serca 2017 (2). Coeurs de Noël 2017 (2).



Bonjour!



 Kolejna seria bombek-serduszek.
 W tym roku ozdabiałam tylko serca akrylowe
 oraz kilka styropianowych.
 Te poniżej to akryle zdobione od strony wewnętrznej.



 Ornamenty (wyciski z foremek)
 znajdują się oczywiście na zewnątrz. 
 Użyłam 
pasty luce, farby z efektem lustra, czarnej farby akrylowej,
  to wewnątrz. 
 Na wyciskach z glinki Das są  pasty pozłotnicze Renesans.
Pracy trochę mniej niż przy decoupage'u ,
 bo odpada lakierowanie.  
A efekt... chyba ok. 
Zresztą sami oceńcie. :)










*******************************

Pozdrawiam serdecznie. 
Marta

27 komentarzy:

  1. Są oryginalne, wręcz fantastyczne. <3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po prostu nie znajduję słów. Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana :) Nie mogę oczu oderwać :) Efekt lustra fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie., zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten klimat, w tamtym roku miałam choinkę w tym stylu :) Serducha są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie jak pięknie lśniła w blasku lampek. :)

      Usuń
  6. Świetne Martuś! Widzę, że jesteś na bieżąco z najmodniejszymi bombkowymi trendami :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi... staram się. :)))
      Dzięki Reniu, że zajrzałaś. :)

      Usuń
  7. No Maruś, po tych starych, zardzewiałych teraz takie elegancie i lśniące... Już sama nie wiem, które mi się bardziej podobają. Na wszelki wypadek poproszę jedne i drugie, bo ja żadnych bombek w tym roku nie robiłam :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne serca:)Cudnie się błyszczą:)
    Powiedz proszę jakiej farby do lustra użyłaś , bo ja mam :Mgiełka Mirror Mist do akrylu i efekt jest fatalny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo, sorry że teraz odpowiadam ale cały dzień byłam poza domem.
      Użyłam ten do plastiku( jest też wersja do szkła).
      http://www.decoupageshop.cz/en-detail-136979-mirror-mist-for-plastic-9ml.html
      Zanim będziesz psikać musisz go dobrze wymieszać, wstrząsnąć kilka razy.

      Usuń
    2. Dzięki. Może za mało wstrząsnęłam, muszę jeszcze raz spróbować .

      Usuń
  9. Przepiękne serca. Ta pasta luce bardzo mnie frapuje, bo prezentuje się na Twoich serduszkach cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ją bo daje bardzo fajny dekoracyjny efekt.
      Dzięki za odwiedziny. :)

      Usuń
  10. Przepiękne serduszka!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe serduszka! Przypomniałaś mi że też kupiłam tą farbę lustrzaną do akrylu i leży nie rozpakowana, miałam już nie robić bombek ani jednej, ale pozwolisz Martuś,że zgapię od Ciebie te wspaniałości, muszę!!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zgapiaj do woli!:)
      Z tą farbą fajnie się pracuje, bo bardzo szybko ciekawy i bardzo dekoracyjny efekt można uzyskać.
      No i jak pisałam odpada lakierowanie. :)

      Usuń
  12. Przepiękne te serduszka, napatrzeć się nie mogę ... cudne po prostu !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta, rzadko nachodzą mnie ciągoty do odgapiania cudzych pomysłów, ale w tym wypadku mam na to nieodpartą ochotę :-) pozwolę sobie kiedyś skorzystać z Twojej inspiracji, oczywiście w mojej wersji i oczywiście pochwalę się efektami :-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, korzystaj! Będę czekała na efekty. :)

      Usuń