czwartek, 30 listopada 2017

Bombki 2017 (1). Boules de Noël 2017 (1)



Bonjour!





Najwyższy czas
 by i na moim blogu pojawił się już akcent bożonarodzeniowy.
 Pokazuję na razie tylko trzy bombki, 
  które razem się robiły. :)
Bazę stanowią serca akrylowe. 
Tłem pod wyciski foremkowe są
 gesso, pasty i mikrokulki . 
Ornamenty odcisnęłam z pasty Das. 
Wszystko malowałam różnymi akrylami metalicznymi
 oraz pastami Renesansu ( tymi śmierdzącymi) :).
 Na końcu wypucowałam szmatką
 i co ma lśnić to lśni, 
choć działałam w kierunku matu.
 Nie jestem przekonana czy dobrze zrobiłam dodając dżety, 
ale one są przyklejone mocnym klejem, 
więc muszą zostać.
 Zapraszam  więc do oglądania. :)

 Miło mi będzie, bardzo,
jeśli zostawicie choć minimalny ślad
 po swoich odwiedzinach. :)













**********************

Pozdrawiam serdecznie. 
Marta

41 komentarzy:

  1. Szalenie oryginalne. Chciałabym kiedyś zobaczyć jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie, pokażę! :)
      Mieszkam na Podkarpaciu, a TY?

      Usuń
  2. Takich jeszcze nie widziałam, bardzo oryginalne. Dla mnie to dzieło sztuki. Coś wspaniałego. Wielkie BRAWO. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za sympatyczny komentarz. :)

      Usuń
  3. Piękne, takie stare, jakby z dawnych czasów i tylko jeszcze kamienie lśnią a reszta już ma znaki czasu. Mi się takie jakie są podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię. :
      Dziękuję Kajko, za odwiedziny. :)

      Usuń
  4. Bardzo podobaja mi sie takie bombki i ozdoby, sa takie wytworne, barokowe...pieknie by wyglądały na białej choince:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!!! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo szybko Ci się zestarzały te serduszka ;))) A tak poważnie to stworzyłaś oryginalne, ciekawe, z charakterem bombki. Całość matowa i delikatny błysk drobnych ozdób to jest TO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to nowatorska propozycja. Pięknie , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne.takich jeszcze nie widziałam 💞💞💞💞

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają, jakby były zrobione z mosiądzu, który ma już swoje lata. :) Piękne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mosiądzu powiadasz... :)
      Dziękuję, że do mnie zajrzałaś.

      Usuń
  10. Cudowne, bogate zdobienie, nadaje lat.....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Martuś Twoje bombki jak zawsze zaskakująco piękne, pomysłowe i dopracowane w każdym calu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi posłodziłaś Alinko. :)
      Cieszę się, że jesteś. :)

      Usuń
  12. OMG jakie starocie! cudowne!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starocie zawsze mi się podobały. :)
      Dziękuję, Grażynko.

      Usuń
  13. Świetna starocie wyprodukowałaś :)
    Uwielbiam serca o każdym kształcie to takie wdzięczne dekoracje nie tylko świąteczne . Ściskam cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku wszystkie bombki mają kształt serca.
      Dzięki Ada. :)

      Usuń
  14. Cudowne!!! Bardzo mi się podobają!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń
  15. Przepiękne, jedyne w swoim rodzaju. Dostać taki prezent można by z każdej okazji, nie tylko świątecznej.
    Zazdroszczę, że tworzysz... ja od jakiegoś czasu... nie mam czasu :)Serdecznie pozdrawiam. Ewa Ave

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, bardzo się cieszę, że zajrzałaś! :)
      Zawsze wydawało mi się, że nie masz czasu wtedy, gdy ogród woła. Teraz przecież zima...
      Ściskam Cię bardzo mocno! :)

      Usuń
  16. Mistrzowsko pordzewione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie znowu szczena mi opadła :) Te akryle metaliczne to jakiej firmy ? Efekt jest oszałamiający :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń