sobota, 7 marca 2020

Butelka découpage-mixmedia. Bouteille découpage-mixmédia.



Bonjour.


Butelka z różami.
 Na jednej stronie decoupage serwetkowy
 z domalowaniami.
 Na drugiej, różyczki foremkowe, 
malowane tak, by pasowały do tych z serwetki. 
 Starałam się by całość była spójna kolorystycznie, 
więc mieszałam ze sobą różne farby akrylowe. 
Czy się udało... ?
Zabezpieczyłam lakierem matowym. 
Na końcu delikatnie musnęłam złota pastą,
szczególnie po wyciskach.









W innym świetle.




******
Pozdrawiam serdecznie.
Marta

18 komentarzy:

  1. Przepiekna różana butelka :) Uwielbiam Twoje prace, sa oryginalne i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga. :)
      A ja kocham Twoje, szczególnie karteczki, są delikatne, pełne wdzięku.

      Usuń
  2. Śliczna butelka, jestem pod takim wrażeniem, że aż nie wiem co mogę więcej napisać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło Asiu. :)
      Pięknie dziękuję, że zajrzałaś.

      Usuń
  3. Wow ! Czy to jest ciągle ta sama butelka ? Prezentuje się znakomicie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,Ula, jedna i ta sama.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  4. Wspaniała! Podziwiam za taką umiejętność łączenia motywu decu i wycisków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś. :)
      Ale przecież Ty też tak potrafisz!!!

      Usuń
  5. Z takiej buteleczki to nalewka smakuje wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, nie wiem, bo już jej nie mam, znaczy butelki.:)))
      Dziękuję , że zajrzałaś.

      Usuń