niedziela, 12 kwietnia 2020

Radosnych Świąt. Joyeuses Paques.


Bonjour.


W tym tak trudnym dla nas czasie
 składam Wam życzenia 
Zdrowych i spokojnych 
Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
wytrwałości, nadziei na lepsze jutro
 i mimo wszystko 
dużo radości w sercach.

************************

W tym roku nie zrobiłam wiele pisanek.
Kilka na bazach styropianowych 
i kilka gęsich wydmuszek metodą decoupage.
Oto one.
W wolnej chwili zapraszam do obejrzenia.

Gęsinki z motywami serwetkowymi, 
reliefami konturówką,
patynowane, lakierowane na połysk.







Też gęsie,
z kwiatami z papieru ITD Collection.









Na tych styropiankach dodałam wycisków,
 które postarzyłam patyną olejną.
Kokardki usztywniłam klejem i pomalowałamakrylami.







Serwetkami i wyciskami
ozdobiłam  zajączki styropianowe.




*********

Pozdrawiam wiosennie.
Marta

14 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze dekoracje świata. Martuniu , spokojnych i dobrych Świąt . Wesołego Alleluja 🐣🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na te wymagające Święta i przede wszystkim zdrowia :-) Wszystkie ozdoby piękne, cudne, perfekcyjnie wykonane i wcale nie jest ich mało. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. I serdecznie pozdrawiam, już poświątecznie. :)

      Usuń
  3. Czekałam na Twoje tegoroczne ozdoby, ależ uczta dla oczu !!! no zdolne łapki masz jak mało kto :) jajka zachwycające :) zrób kiedys rozdawajke na blogu ja stanę 10 razy w kolejce :) Radosnej Wielkanocy Ci życze , zdrowia, optymizmu i w tym dziwnym czasie bezpieczeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tyle serdeczności. :)
      Nad rozdawajką się zastanawiam, dawno jej tutaj nie było. :))) Mocno Cię ściskam, poświątecznie.:)

      Usuń
  4. Twoje ozdoby wielkanocne są zjawiskowo piękne, podziwiam ogromnie. <3 Już po Wielkanocy, ale życzę ogólnie wszystko, co najlepsze. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, ściskam mocno.
      Wiosennie i słonecznie!!! :)

      Usuń
  5. I ja odwzajemniam życzenia, pisanki bardzo różnorodne, ale zajączki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń