piątek, 6 marca 2020

Pisanki mixmediowe. Oeufs de Pâques mixmédia.


Bonjour.




 W zeszłym roku zrobiłam podobne.
 A że się spodobały, powtórzyłam.
Dekorowałam bazy styropianowe za pomocą
 farb akrylowych, wycisków z masy pasty pękającej i dodatków.
 Wstążki są z satyny, a niektóre zrobiłam z białego płótna. 
Również pomalowałam je akrylami i usztywniłam klejem.

Piszcie, które Wam się bardziej podobają... 
czy w tak "krzyczących" kolorkach,
 czy w bardziej stonowanych .








A w kolejnym poście pokażę następne, 
kolorystycznie bardziej delikatne.

***************
Bardzo dziękuję za każde dobre słowo, 
za każde odwiedziny.
 Pozdrawiam serdecznie.
Marta

10 komentarzy:

  1. Śliczne są w obu wersjach! jakbym miała wybierać, to chyba w pierwszej kolejności jednak te "krzyczące", bo wiosna i Wielkanoc kojarzą mi się z takimi bardziej wyrazistymi kolorami. Z drugiej strony jednak te delikatniejsze łatwiej jest wkomponować w każde wnętrze. Trudny wybór, tak czy inaczej - jedne i drugie są przecudnej urody :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, mam takie same skojarzenia z wiosennymi kolorami. :)
      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Widziałam już na fb ale nie wiedziałam, że to Twoje :). Przecudowne są, napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, Dzięki! :)
      A Ty jesteś pod jakim "kryptonimem" na fb?

      Usuń
    2. Na fb jestem po prostu jako Jolanta Nowakowska :)

      Usuń
  3. moje z niebieskościami oczywiście, super są, niby nasycone dodatkami, ale emanują lekkością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, z niebieskościami mam inne, pokażę.
      I bardzo dziękuję, że zajrzałaś.
      No i ciekawam co u Ciebie.
      Ściskam mocno.:)

      Usuń
  4. Są super. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju jakie cudne, te jaskrawe sa ładniusie, wiosenne, radosne, choć wszystkie mi sie podobają :) jeszcze takich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń