czwartek, 1 listopada 2018

Cmentarz w Łańcucie. Cimetière de Łańcut.



Czasem odchodzą nasze anioły...
I nagle w miejscu staje czas...
A z nimi cząstka nas odchodzi
I wielki smutek marszczy twarz.

Lecz oni ciągle przecież żywi,
Nadal wytrwale są wśród nas.
Ich dusze przy nas pozostały
Tylko ich ciała zabrał czas.

****
Dzisiaj odwiedziłam groby moich Bliskich 
na łańcuckim cmentarzu.
Przy okazji zrobiłam kilka zdjęć pomników,
 które posiadają wartość artystyczną i historyczną.
 Z tych też względów
 cmentarz ten
 został wpisany do rejestru zabytków.






















"...Umarłych pamięć dotąd trwa, 
dokąd pamięcią im się płaci."
                           W.Szymborska


A stroiki zrobiłam sama.

************************************************

Pozdrawiam serdecznie. 
Marta

7 komentarzy:

  1. Pierwszy grobowiec Przepiękny!!!
    Śliczne stroiki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cmentarz w Łańcucie jest mi bardzo bliski, bo jest tam grób moich Dziadków, więc z dużym sentymentem oglądam Twoje zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakże miło! Krajankę serdecznie ściskam.
      Z pewnością moi Rodzice i Twoi Dziadkowie powinni byli się znać.

      Usuń
  3. No cóż nie przepadam za cmentarzami. Najładniejszy jaki widziałam poza Pęksowym Brzyskiem, to w Kazimierzu Dolnym, tym bardziej, że w naturalnym wąwozie.
    Popatrz nie pomyślałam nigdy o Łańcucie, byłam tylko w pałacu.
    Odnośnie Ciebie, jak to człowieka nosi po świecie. Po dwóch stronach Polski i Europy.
    Ale tak to jest moje dziecię po drugiej strony globu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię stare cmentarze , podobają mi się stare pomniki . Są o wiele ładniejsze i ciekawsze niż te współczesne z granitu , marmuru itp. Nostalgiczne i zarazem piękne migawki z tego cmentarza. Stroiki wykonałaś super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stroiki- cudowne :) Wspaniale ubrałas w słowa i zdjęcia to Świeto :)

    OdpowiedzUsuń