środa, 28 listopada 2018

Bombki 2018 (1). Boules de Noël 2018. (1)

Bonjour! 


Zaniedbałam bloga, ale to wszystko wina FB!
 Uległam namowom synów
 i założyłam tam swój profil.
 Miał służyć tzw. potrzebom rodzinnym. 
Niestety wsiąkłam!
 A tak się broniłam, 
bo i skąd na to wszystko brać czas????!!!!!
 Dzisiaj pokazuję swoje pierwsze bombki.
 Moda na drewniane, z mdf, wyciski z foremek, więc i u mnie takie.
 Musiałam przecież spróbować! 
Tradycyjne kocham, na pewno nie zdradzę...








Tę błękitną bombkę z domkiem
zrobiłam po warsztatach w Krakowie  z Agnieszką Miś.


Poniżej w towarzystwie też mojej z kamieniczką,
robionej podczas warsztatów.





******************
Dziękuję, że do mnie zaglądacie, piszecie...
 Niebawem pokażę kolejne prace, 
bombki również,
 nazbierało się tego trochę!
 Buziaki ogromne. 
 Marta

20 komentarzy:

  1. Que bonitas.
    El problema es que no hay esas bolas o materiales en España.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirtea, grand merci!
      Ce sont les demi de boules acriliques (plastiques) et les dessous en bois ou mdf. N'est-il pas possible de les acheter par Internet? Les découpagistes polonaises achètent beaucoup de matériaux à Aliexpress ou les prix sont très très bas. En plus, là on peut trouver TOUT!
      Bisous!

      Usuń
  2. Piękne poczyniłaś bombki Marto , coś nowego i cudnego. Nie wiem nawet , która jest najładniejsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo się cieszę, że Ci się podobają.
      Buziaczki.

      Usuń
  3. Piękne! Zapraszam do mnie do udziału w zabawie Podaj Dalej http://niezchin.blogspot.com/2018/11/podaj-dalej-42018-kto-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju, przepadłam, bombki pierwsza klasa ! TA W BŁEKITACH WYMIATA ! obie błekitne są cudne :) ależ by im było dobrze na mojej choince :)
    zastanawiam się czym odcisnęłaś napisy z tyłu? czy to pomalowane wyciski z płytek do embossingu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki za zachwyty! :)))
      Z tyłu to słowa kolędy "Cicha Noc" od szablonu.

      Usuń
  6. Cudne te bombko-medaliony, urocze. Te w delikatnych błękitach mnie wyjątkowo ujęły, ale ja nieobiektywna jestem bo kocham kolor niebieski w każdej postaci. Piękne, delikatne prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też błękity lubię.
      Dziękuję Justynko, że zajrzałaś. :)

      Usuń
  7. A u Ciebie pięknie jak zwykle !! Cudne są te medaliony !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jola, tyyyyle czasu!!!!
      Ale miło! Fajnie, że zajrzałaś.:)

      Usuń
  8. Piękne bombki , każda jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. J'adore tes ballons, si impeccablement esthétiques et techniques! Félicitations Je prie pour vous et votre famille BON NOEL

    OdpowiedzUsuń
  10. Félicitations !Je prie pour vous et votre famille BON NOEL

    OdpowiedzUsuń
  11. PureVPN Offre de Noël
    88% de RABAIS sur le Plan 5 Ans ( € 1.15 par mois )

    TEMPS LIMITÉ

    OdpowiedzUsuń
  12. PureVPN Offre de Noël
    88% de RABAIS sur le Plan 5 Ans ( € 1.15 par mois )

    TEMPS LIMITÉ

    OdpowiedzUsuń