czwartek, 18 października 2018

Dla moich kochanych wnusiów. Pour mes chers petits-fils.


Bonjour!

 W zeszłym roku urodził nam się Franuś.
 Cztery miesiące temu Staś.
 Zrobiłam dla nich pamiątkowe skrzynki,
 które pokazuję razem. 

Miś to serwetka. 
Paski po prawej stronie domalowałam.
Kropeczki robiłam farbą od szablonu 
wyciętego przez Gosię.




Napisy transferowałam. 
A śpiące misie to resztki pięknego papieru ryżowego,
 niestety teraz nie do dostania.



*** 
Tutaj zwierzątka wycięłam z papieru soft.
Dół cały w serwetkach.
Wszystkie kwiatuszki  robiłam szpachlówką od szablonu.  
Niebieską "koronkę" farbką, też szablonem.
W środku sznureczek wyciskany z foremki. 









 Podczas wiosennego spotkania z koleżankami
 z dawnego forum decoupage,
 Alinka pochwaliła się nowym wykrojnikiem bucików.
Wykorzystałam okazję i poprosiłam o zrobienie karteczki. 
Dziękuje Ci bardzo!





Obydwie skrzynki zabezpieczyłam lakierem matowym. 
A imiona są ze sklejki.

I... chyba zaczynam nabierać wprawy w robieniu prac dla dzieci. :)

************************

Pozdrawiam serdecznie.
 Marta


23 komentarze:

  1. Obie skrzyneczki są piękne !!! To będzie dla chłopców pamiątka na całe życie ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZACHWYCASZ!!!! Cudowne!!! Takie delikatne - idealne dla dzieci!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, skrzynki cudne, niepowtarzalne- z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są Twoje prace. Skrzyneczki wyszły rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne skrzynki Chłopcy dostali, są cudne, a do tego będą fajną pamiątką. Podziwiam i pomysły i perfekcyjne wykonanie. Bardzo mi się podobają te kwiatki z szablonu, idealnie delikatne, takie super. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te skrzyneczki, Rosier, widać, że nie pędzlem, ale sercem malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne skrzyneczki! Będą pamiątką na lata:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne pamiątki wyczarowałaś dla wnusiów, cudne kolory i szabloniki <3 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę, że Ci się podobają. :)

      Usuń
  9. Śliczne, z pewnością wnuczki są zachwyceni :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyszły obie. Takie delikatne i urocze.

    OdpowiedzUsuń