sobota, 16 września 2017

Trzy pudełka decoupage. Trois boîtes decoupage.




Bonjour!

Wracam po długiej nieobecności 
z trzema pracami.
Robiłam je równocześnie,
 i oddałam właścicielkom jeszcze w lipcu.

Skrzynia słusznych gabarytów.
 z papierem ryżowym na wieku.
 Na bokach serwetka ( bardzo ją lubię )
oraz ornamenty szpachlówką Fluggera. 
Całość lekko spatynowana. 







***
 I pudełko z tą samą serwetką na bokach.
 Transfer zamazany,
 bo nie przeczytałam "instrukcji obsługi" na preparacie.
 Już sięgałam po terpentynę by go zmyć ale zostawiłam. 
 Załóżmy, że tak miało być... :)))))





***
 Pudełko dla sąsiadki. Piękna jest ta serwetka!
Tło i kilka gałązek domalowałam. 
Szlaczek wokół wieczka to wycisk z foremki. 
Całość spatynowałam Talensem.

 Wszystkie trzy prace są w macie.







Ostanie pudełko zostało sfotografowane  do góry nogami.  :)))
 Zauważyłam to dopiero teraz.
Wybaczcie!  :)


****************************************************
 Dziękuję bardzo, że wciąż tutaj zaglądacie. 
Pozdrawiam serdecznie. :)
 Marta



27 komentarzy:

  1. Cudowne wszystkie. Nie potrafię wybrać najładniejszego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są wszystkie trzy, delikatne, pastelowe, kobiece...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne pudełka wszystkie. Widać , ile serca wkładasz w tą pracę po staranności wykonania. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, wkładam, gdyż bardzo to lubię. :) Dziękuję Marysiu za miłe słowa. :)

      Usuń
  4. Cudowności, prześliczne!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde pudło inne ale wszystkie piękne, w Twoim stylu, ja ostatnio mam zastój w decou... może jak zacznę bombki wróci wena.
    Pozdrawiam serdecznie Martuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty, Grażynko jeszcze innymi technikami się bawisz, dlatego ten "zastój". :)
      Mnie karteczkowanie bardzo kusi ale boję się w to wchodzić, bo nie mam miejsca na nowe przydasie. :)

      Usuń
  6. Świetne skrzynki! Bardzo ładnie wyszły Ci ornamenty. Aż się zastanawiam nad tą szpachlą fluggera. Efekt bardzo ciekawy, a ornamenty idealnie równe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta szpachla jest idealna, choć prawdę mówiąc nie mam porównania z innymi, bo używam jej od zawsze.
      Myślę, że byłabyś zadowolona.

      Usuń
  7. WOW! WOW! WOW! Dla każdej po jednym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Un trabajo muy elegante y precioso.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się skrzynia i ostatnie pudełeczko. Delikatne one i takie w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ornamenty.

    afterlesson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudeńka jest co podziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace, dopracowane w każdym calu , co dodaje im niepowtarzalnego i unikatowego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za miły komentarz i za odwiedziny serdeczne dzięki! :)

      Usuń