piątek, 6 października 2017

Dla dziewczynek. I trochę ogrodu. Pour les petites filles. Et un peu de jardin.



Bonjour! 









Wpadam tak  na szybko...
 bo przyjechałam do domu tylko na dwa dni.
 I znów mnie nie będzie. 
 Więc żeby blog całkiem pajęczynami nie zarósł
 pokazuję co nieco.

 Są to dwie skrzyneczki
 zrobione jeszcze latem.
 Dla siostrzyczek.
 Starszej i młodszej. 
Która dla której łatwo rozpoznać. :)

 Wykorzystałam wydruki znalezione w internecie
 i je przetransferowałam.
Niestety nie pamiętam z jakiej (czyjej) strony pochodzą. 
 Jeśli ją znajdę, zrobię edycję posta i podam źródło. 

Na boczkach i wewnątrz użyłam serwetek.
 Trochę kombinowałam z imionami, 
gdyż nie przychodził mi żaden pomysł gdzie je umieścić.
 Więc jest jak jest. 
Wszystko wylakierowane matem.
 Wydaje mi się, że koleżance zamawiającej się spodobały. :)))


















*****

I trochę moich zieloności... 
Dla cierpliwych. :)))
Sama nie wierzę, 
że ostatnie zdjęcia "ogrodowe"
 pokazywałam jeszcze w zimowej szacie.
 Ach ten brak czasu!!!!






































Na koniec zagadka. :)
 Posiałam, a właściwie strzepałam w to jedno miejsce
 nasionka z przekwitłych kwiatków.
Teraz czekają na przesadzenie.
 Co to za roślinki?



*************************

Kto dotrwał do końca, dziękuję!
 I do zobaczenia ! 
 Wracam za tydzień.
 Buziaki wielkie ! 
 Marta
  

22 komentarze:

  1. Skrzyneczki przepiękne! Masz cudowny ogród, tą roślinkę już widziałam, ale niestety nie znam nazwy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczka świetne, ogrodowe zajawki cudowne , a roślinka to niezapominajka, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, wesołe pudełka, iście dziewczęce! O ogrodzie nawet nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te skrzyneczki!!! A i ogród prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto Twój ogród robi piorunujące wrażenie. Bardzo zadbany i gustowny. Pudełeczka cudne !!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Qué bonitas tus cajas, me gustan mucho¡
    Y tu jardin y todas las plantas que tienes preciosassss
    Un beso¡

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełka piękne.Widač dużo pracy.

    afterlesson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trochę pracy było, ale praca, którą się lubi to odpoczynek. :)

      Usuń
  8. Skrzyneczki bardzo ładne-kolorowe, wesołe w sam raz dla dziewczynek.
    Ogród marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczki bajeczne, kolorowe, świetnie sobie z nimi poradziłaś. Właścicielki powinny być zadowolone. Ogród , sama wiesz podziwiam za każdym razem, tylko ostatnio gruszki przegapiłam, gapa ze mnie. Co do wysianego kwiatka, bardzo mi to goździki ogrodowe przypomina, takie wielokwiatowe, ale znawca nie jestem . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pomyślałaś o goździkach kamiennych. Faktycznie, podobne. Ale to niezapominajki. :)
      A gruszki zamknęłam już w słoikach, też dobre, zobaczysz... :)))

      Usuń
  10. Wspaniały ogród. Już niedługo sama zostanę właścicielką niewielkiej działeczki więc na pewno skradnę kilka Twoich pomysłów na kompozycje ogrodowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. :)
      Jeśli potrafię mogę coś doradzić. :)

      Usuń