piątek, 18 sierpnia 2017

Taca i szafka na klucze z motywem róż. Un plateau et une boîte à clés avec des motifs de roses.




Bonjour!


 Dwie różne prace, ale powstawały równocześnie, 
dlatego je razem pokazuję.
 Wspólną mają bejcę.
 Jest to mieszanka cedru z ciemnym brązem.
  Wyszło coś à la sosna, która mi się właśnie skończyła.

Tłem jest druga warstwa serwetki,
 róże też są serwetkowe. 
Transfer na płyn Pentartu ( fajny!).
Cieniowania akrylami, a w zakamarkach patyną olejną Talensa .
 Wzór od szablonu szpachlówką Fluggera.
 Lakier mat, choć na bejcy się błyszczy. :(








***

 Klucznik zrobiłam dla siebie
 ( nareszcie ! - wiadomo, szewc w podartych butach chodzi :))))

Różyczki wycięłam z papieru, 
nakleiłam na drugą warstwę ornamentowej serwetki.
 Transfery jak powyżej.
Cieniowałam tylko patyną. 
Lakierowałam matem.
 (coś ostatnio mam fazę na prace głęboko matowe :))) 
 A... i jeszcze dekor... 
 z guzikiem w samym środeczku. :)
To odlew, który dostałam od Gosi.
Kombinowałam z farbami i nie wyszło jak chciałam.
 Trochę za dużo zielonego wyziera spod pozłoty, 
mimo że paćkałam też brązową patyną.
 Trzeba było mi użyć bitum...
 Ale szafka zamieszka w moim domu, 
i ja będę na nią patrzeć, a mężowi i tak się podoba,
więc już tak zostanie. :)
 A może jeszcze do niej wrócę... :)











***************************

Pozdrawiam Was serdecznie,
 jeszcze upalnie i wakacyjnie. 
Żegnam się na dłużej.
Jutro wyjeżdżam.
 Daleeekooo!
Paaaaaaaaa.
 Marta

20 komentarzy:

  1. Cudowne prace!! Ślicznie je ozdobiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w kolejce tace i klucznik. Klucznik już zabejcowany, potem odłożony i teraz zaginał... :-)))) ciekawe kiedy ja go odnajdę! :-))) A patrząc na te Twoje od razu chce mi się robić. Tylko nie wiem czy aż takie piękne mi wyjdą?! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdą na pewno jeszcze piękniejsze! Rób i pokazuj! :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne. Jakiej firmy bejca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żółtej naklejce jest napisane "Bejca do drewna i malowania podłóg, rustykalna spirytusowa, prod. "Barwa". Na tych pracach mieszałam cedr z ciemnym brązem.

      Usuń
  4. Świetny efekt uzyskałaś. Bardzo ładnie prezentują się te róże na obu przedmiotach w zestawieniu z brązowym drewnem i patyną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od dawna się przymierzałam do wykorzystania tych żółtych róż w połączeniu z odcieniami brązu.
      Dzięki za sympatyczny komentarz. :)

      Usuń
  5. Piękne decu,podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie piękne i z klimatem prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykły klimat wyczarowałaś na tych przedmiotach. Podobają mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taca super, ale ten klucznik... to dopiero przepiękne dzieło! Może odbieram to w ten sposób, dzięki barwom, które towarzyszą tej pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię taki zestaw kolorów.
      Witam i bardzo dziękuję za miły komentarz. :)

      Usuń
  9. Piękne prace jak zawsze! Marzy mi się taka szafeczka na klucze, ale tak jak napisałaś - Szewc bez butów chodzi. mam nawet zakupioną, tylko kiedy ją zrobić?!
    Udanego wyjazdu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, właśnie wróciłam.
      Dziękuję, że zajrzałaś! :)

      Usuń
  10. Piękny klucznik !!! Bardzo lubię połaczenie brązu żółtego i postarzeń . Ślicznie to wyszło !

    OdpowiedzUsuń