poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Na owoce lub zioła. Pour les fruits ou les herbes.




Bonjour!






Sezon na suszenie ziół, kwiatów i zbiór owoców już rozpoczęty.
Pojemników, koszyków nigdy nie za wiele.
 Wpadły mi w ręce dwie łubianki i skrzyneczka.
 No i jak tego nie udekorować?! 
 Praca łatwa szybka i przyjemna!
  Nie trzeba zbytnio szlifować, ani lakierować. :)

Użyłam motywów z różnych  serwetek,
 wykorzystałam też fragmenty drugiej warstwy. 
Na skrzyneczce tło domalowałam akrylami.
 Koszyczek cieniowałam brązową patyną. 
Transfery na krzywiznach nie wyszły jak należy, 
ale się nie przejmuję. :) 
 Na koniec kropeczki, lakier matowy i tyle. :)
 Drugą łubiankę wykańczam, pokażę niebawem.









 







*****************************************************

Pozdrawiam serdecznie.
 Marta

16 komentarzy:

  1. Ależ piękne domalowania na skrzyneczce!!! Idealna jest... i nawet te transfery, co to podobno nie wyszły, wcale na takie nie wyglądają. Łubianeczka bardzo w moim klimacie... szczególnie ta patyna i kropeczki ;) Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyszły te drobniejsze, robione na płyn. HomeSH na kleju, więc jest czytelny.
      Dziękuję za miły komentarz. :)

      Usuń
  2. I mnie w oko wpadła... taki niebieściaczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe prace. Do ziół czy suszonych kwiatów świetnie się nadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z "suszkami" mogą stanowić całoroczną dekorację wnętrza. :)

      Usuń
  4. Wspaniała praca!!! Cudownie ozdobiłaś te pojemniki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonito trabajo, me gusta.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwo, szybko i przyjemnie, a na dodatek pięknie!

    OdpowiedzUsuń