piątek, 28 lipca 2017

Wokół wesela... Autour des noces...

Bonjour!


 Głównym i najbardziej czasochłonnym projektem przedweselnym były wianki,
 o których pisałam tutaj .
W przerwach między robieniem bibułowych kwiatów
 dekorowałam butelki,
które docelowo miały zostać napełnione nalewkami własnej roboty: 
 ratafią, nalewką z owoców pigwy, śliwkową
 oraz z winogron białych i granatowych.
 Wszystkie owoce z wyjątkiem śliwek zbieraliśmy w naszym ogrodzie.

Na tych największych, pękatych zawisły etykietki
 z własnoręcznym opisem zawartości. :)





Do winogronowych etykietki nie były potrzebne. :)









Przy okazji pobawiłam się wyciskami z foremek.:)








Tak się prezentowały tuż po napełnieniu,
 choć jeszcze z prowizorycznymi naklejkami.






Według filmiku na YT zrobiłam Młodym kieliszki. :)




O księgę gości poprosiłam  Gosię , 
która wykorzystała  motyw wianka z zaproszeń, 
dodając jeszcze kwiatuszki 3D .




 Tort z cukierni przyjechał czysto biały. 
 Dekoracja owocowa jest własnej "produkcji". :)




*************************************************

Dziękuję za liczne odwiedziny, 
szczególnie tym wszystkim
 ZAGLĄDAJĄCYM,
 którzy przyczyniają się do tego,
że liczba wyświetleń bloga rośnie z dnia na dzień .
 Żałuję tylko,
iż nie jest ona adekwatna do zostawianych komentarzy, 
dzięki którym widzę sens tworzenia postów
 i na których chyba każdemu blogerowi bardzo zależy. 
 Być może powinnam coś zmienić w ustawieniach, 
by umożliwić pisanie...
Proszę, dajcie znać. :)
  

Pozdrawiam serdecznie .
Marta

18 komentarzy:

  1. Prawdziwy wirtuoz i dla jednego słuchacza gra,a ty jesteś prawdziwym wirtuozem w tym co robisz.O mało dziś nie umarłam z zachwytu.Jak Ty to wszystko pięknie wymyśliłaś,a jak wykonałaś!!!Nie wiem od czego zacząć,takie to wszystko cudne.No niech będą butelki-wspaniałe,a te winogronowe-mistrzostwo świata!Także samo kieliszki.Piękna Księga.A tort-to marzenie.Dość mas plastycznych!Taki z dobrodziejstwami natury jest piękny i napewno smakował wybornie:)
    PS.Możesz sprawdzić czy włączyłaś opcję pisania komentarzy dla "anonimowych".Ja u siebie mam(przynajmniej tak myślę),ale i tak nikt nie pisze;)
    Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sympatycznego komentarza dawno nie czytałam! Wielkie dzięki, Ada !!! :) Ogromnie mi miło! :)

      Sprawdziłam "anonimowych", opcję mam włączoną. Dziękuję Ci za tę uwagę. :)

      Usuń
  2. Wow! Butelki prezentują się niesamowicie, szczególnie z zawartością w środku. Podziwiam Twoje umiejętności, wszystko, co dotykasz zamienia się w dzieło sztuki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za ciepłe i motywujące słowa! :)

      Usuń
  3. Zdumiewające prace... to wesele musiało być cudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, było... Bardzo się cieszę, że zajrzałaś.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Podepnę się pod komentarz koleżanki :)

      Usuń
  4. Napracowałaś się, ale efekt super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ozdobione buteleczki!!!! Wszystko prezentuje się wspaniale :)
    Tort wyglądał bajecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tort to było wyzwanie. :)
      Dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń
  6. Rosier zaglądam do Ciebie czasami, życie tak pędzi do przodu, że człowiekowi czasami trudno się zatrzymać na dłuższą chwilę... a tak miło jest dostawać komentarze... i dawać też jest miło :) Piękna oprawa weselna, zdolna i odważna z Ciebie Mama takie duże wyzwanie podjęłaś. Ale dzięki temu ten dzień był również dzięki Tobie jedyny w swoim rodzaju. Podziwiam!!! Ilość, wykonanie - wszystko CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej pasuje mi przymiotnik "odważna". :)))
      Dziękuję Ci za tak serdeczny komentarz, który sprawił mi wiele radości. :)

      Usuń
    2. Po pierwsze i przede wszystkim zdolna :) A odważna, bo pracy moc miałaś i jak widać nie bałaś się stawić jej czoła!

      Usuń
  7. Przeurocze te butelki. Co jedna to ładniejsza. Szczególnie przykuły moja uwagę te z efektem marmuru. Prześlicznie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace... róznorodne....ale wszystkie śliczne

    OdpowiedzUsuń