czwartek, 7 marca 2013

Dzbanek, konewka i jajek cd.

  
 Dzisiaj na blogu Dyzi 
zobaczyłam śliczny szklany dzbanek z łąką i biedronkami. 
Pokazuję moją wersję tej samej surówki.

   Dzbanek zrobiłam  z przeznaczeniem na chłodne napoje, soki. 
Wykorzystałam tak bardzo lubiany  papier ryżowy z jeżynkami  Calamboura. 
Motyw ten jest bardzo wdzięczny do cieniowania. 
Zrobiłam z nim wiele prac. 
 Nawet powstał komplet dla bardzo sympatycznego Pana Zygmunta, 
ale o tym... kiedy indziej.








   Do ciepłych dni już nie tak daleko. 
Wkrótce będziemy upiększać nasze balkony i okna 
sadząc ulubione kwiaty jednoroczne.

   Tej ocynkowanej  konewce z Ikei zmieniłam wygląd,
 coby moje pelargonie nią podlewane żwawiej rosły i piękniej kwitły.

   Długo jednak nie miałam  pomysłu na jej wykończenie. 
Mimo, że makom dodałam cieni wciąż pusto na niej było,
 bo co tu dużo mówić, nie jest to przedmiot małych gabarytów. 
Konewkę odstawiłam w kąt.
   I tak sobie stała do czasu aż w ręce mi wpadły bardzo stare zapasy koronek. 
Nie specjalnie lubię koronki na pracach decou. 
Jednak ta wąska czarna sama się prosiła o dodanie do czerwonych maków. 
I chyba pasuje...
Dzióbek przeszedł wiele wersji. 
Ostatecznie pomalowałam złotymi akrylami.
Napis robiłam odręcznie.






   I na koniec sezonowo. 
Czyli znów gęsinek kilka...
Te pierwsze inspirowane pisankami Sylwii Serwin. 
W zeszłym roku też  takie były.
 Lubię je po prostu...





******************

   Bardzo, bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów.
 Wiedzcie, że niezmiernie się cieszę 
z każdego pozostawionego komentarza.
Zostawiajcie więc proszę maleńki ślad swojej bytności.

Pozdrawiam serdecznie.
 Marta



12 komentarzy:

  1. O mój ulubiony motyw jeżynkowy

    Śliczny dzbanuszek :)

    Martuś w sms-ie wysłałam instrukcję :*

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walerianko, odczytałam i mam nadzieję, że pojęłam . Spróbuję niebawem.
      Dzięki! Za powyższe słowa również.

      Usuń
  2. bardzo ładne rzeczy - dzban prześliczny !!!
    śliczna koneweczka - bardzo mi się podoba napis, że wlaśnie ręcznie zrobione !!! o jajkach już więcej nie powiem - tylko cud-miód Ela Smolny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, niezmiernie się cieszę, że zajrzałaś. I dziękuję za miły komentarz, dla mnie bardzo cenny, jako że wyszedł spod ręki decou-fachowca.

      Usuń
  3. Jeżynki to też mój ulubiony motyw, jak zwykle pięknie je pocieniowałaś :) Ale konewka z makami i koronką mnie urzekła, piękna rzecz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuniu, dzbanuszek jest przepiękny, konewka fantastyczna i wiem, potwierdzam, też bardzo długo nie mogłam się kiedyś zabrać za taką samą;)I pewnie nie wpadłabym na te złote wykończenia a tak pięknie się u Ciebie komponują z makami. Jestem zachwycona.
    Fanką jajek nie jestem, ale pietyzm z jakim są wykonane Twoje uważam za niebywały! Całuję:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, ta konewka, za którą się zabrać nie mogłaś wciąż stoi w mojej werandzie i nadal mi służy.
      I dzięki za skomplementowanie jajek.

      Usuń
  5. cudeńka! zastanawiam się tylko jak można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Może napisz do mnie na maila...Jest na stronie głównej.

      Usuń
  6. Witam cieplutko w ten paskudny, mokry dzień. Weszłam na tę przepiękną stronę przez zupełny przypadek i oniemiałam z zachwytu !
    - Jak tu pięknie !!!
    Bardzo ślicznie; kolorowo i tak jak lubię - kwiatowo.
    Oj będę ja tu częściej zaglądała.
    Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana! I baardzo się cieszę, że mimo iż przez przypadek jednak tutaj jesteś!

      Usuń