piątek, 9 grudnia 2022

Bombki (2022) - żołędzie. Boules de Noel (2022) - glands.

 

Witajcie Kochani.💓




Co roku przygotowuję różne ozdoby bożonarodzeniowe

 i rokrocznie pokazuję je na swoim blogu.

 Nie może być inaczej i teraz!

Niewiele, ale kilka drobiazgów świątecznych 

mam w zanadrzu.

W tym poście pokazuję żołędzie, 

które kosztowały mnie sporo nerwów, czasu i pracy. 

Ozdabiałam gotowe styropianki

 w kształcie żołędzi (nie jajek!),

 a styropian sam w sobie miał 

dość widoczną i "gruboziarnistą" fakturę. 

Paskudna robota przy szlifowaniu,

 szpachlowaniu i gruntowaniu. 

Poza tym praca była 

całkiem przyjemna, relaksująca, 

szczególnie podczas malowania wycisków i tła.

Kapelusze wyklejone są kuleczkami z foremki,

 pomalowane farbą akrylową i farbą z brokatem.

Pnadto wykorzystałam świąteczną serwetkę,

 foremkę z żołędziami, masę samoutwardzalną,

 lakier do spękań dwuskładnikowych, sznurek. 

Gdzieniegdzie położyłam pastę z efektem lodu, 

troszkę sypnęłam opalizującym brokatem.

 Wykończyłam lakierem o wysokim połysku. 


Zapraszam więc do obejrzenia fotek.😍






************

Pozdrawiam serdecznie

😘💓💖💓💖😘

 i mam nadzieję,

 że niebawem pojawi sie kolejny post.😊

Marta


6 komentarzy: