czwartek, 8 września 2022

Komplet ślubny ze słonecznikami.

 


Witajcie Kochani.💓😍



Ślubnie, ale nie w bieli.

 Miało być rustykalnie, troche boho 

i koniecznie z motywem słoneczników.

Ślub odbył się w najbliższej rodzinie. 

Pudełka już u Młodych, mogę więc je pokazać. 

Tradycyjnie ozdobiłam skrzynkę na pamiątki. 

Dodałam jeszcze zasuwane pudełko, 

w którym znalazły się butelki alkoholu.

***

Słoneczniki pochodzą z serwetki.

 Na dole jest papier scrapowy.

 Użyłam też wycisków z foremek i szablonów.

 Postarzenia robiłam brązową pastą distress. 

Strukturę szpachlówką oraz pastą pękającą . 

Malowałam farbami akrylowymi. 

Obie prace zabezpieczyłam lakierem półmatowym. 

 A imiona to metoda ołówkowa,

 gdyż drukarka nie chciała współpracować.

 Poprawiłam odręcznie pisakiem permanentnym.

 Na zdjęciach trochę widać krzywizny,

w realu na szczęście nie.

 No ale to jest przecież rękodzieło!

Na ostatnich zdjęciach pokazuję "etap wyjściowy".😁





















*********************

I jak myślicie...

 Czy decoupage ślubny

 musi opierać się tylko o kolor biały?

***

Pozdrawiam serdecznie.

😍😍😍

 Marta



11 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takie nieoczywiste projekty. Komplet cudny. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, serdecznie dziękuję za tak miłe słowa.

      Usuń
  2. Twoje prace oglada się z wielka przyjemnością :) cudowny słonecznikowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo mi miło Cię czytać ! Pięknie dziękuję za sympatyczny komentarz. :)

      Usuń
  3. Cudeńka! Jestem nieobiektywna, bo uwielbiam słoneczniki, ale widzę też piękną, staranną "robotę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz i za docenienie mojej pracy. :)

      Usuń
  4. Martusiu, wszystkie kolory są dozwolone w tym najpiękniejszym dniu życia. Twój ślubny komplecik przepiękny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, serdecznie dziękuję za miłe słowa i za to, że zajrzałaś. Ściskam mocno.:)

      Usuń
  5. Wow jaaaakie cudowne pudełeczko ze Słonecznikami. Obłędne :)

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń