czwartek, 6 stycznia 2022

Zmediowany kalendarz. Le calendrier mix-media.

 

Witajcie w Nowym Roku!


 Nowy Rok, zatem nowe kalendarze. 

Lubię te tradycyjne zdzieraki,

 ale taki z rozpiską na 3 miesiące jest bardzo przydatny.

 Sąsiad przyniósl mi firmowy.

 "Strona główna " nie zachwycała,

 więc chwyciłam za farby i różne media

 i zmieniłam ją na własne potrzeby.

Zamiast aniołka miały być kwiaty,

 oczywiście różyczki.😁 

Jednak nie mogłam się zdecydować, które wybrać. 

Dlatego w rameczkę oprawiony jest gipsowy aniołek.

 Kupiłam go kiedyś, kiedyś w sklepie plastycznym. 

Zresztą kalendarz służy tylko rok, 

więc i aniołka zapewne potem wykorzystam 

w innym projekcie.




Reklamy pomiędzy kartkami 
zamaskwałam paskami papieru scrapowego.


"Strona główna" przed metamorfozą.

***********

No i jak, lepiej? 😀

Pozdrawiam serdecznie.

😘😘😘😘😘

Marta

18 komentarzy:

  1. No na to bym nie wpadła że można przerobić nawet taki kalendarz. Jest piękny teraz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ! Kalendarz jest mega wypasiony !!! Ale miałaś genialny pomysł ! Nigdy nie wpadłam na to, żeby z takiego okropnego kalendarza zrobić takie cudo. Jest naprawdę przepiękny ! Jak znajdę kalendarz, który mąż przyniósł z pracy to zaraz go przerobię. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, ta strona była tak brzydka, że w pierwszym odruchu chcałam ją zakleić po całości jakimkolwiek papierem. Ale pomyślałam, że jak położę na tę śliską powierzchnię primer to można dalej działać jak przy decou. No i wyszło co wyszło. Rób więc swój i pokazuj!:)

      Usuń
  3. Wyszło małe dzieło sztuki, i takie Twoje :) Wszystkiego pieknego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :)
      Tak, wszystkiego pięknego!

      Usuń
  4. teraz ten kalendarz wygląda na mega zacny:) i jaka frajda że sama to zrobiłaś! obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathy, bardzo dziękuję :)
      Zaraz biegnę do Ciebie.

      Usuń
  5. Piękna zmiana. Ja co roku kupuję zdzieraki od wielu , wielu lat. Pozdrawiam serdecznie 🍾🍾🍾🍾🍾🍾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię i od zawsze je mam.
      Uściski Marysiu.

      Usuń
  6. oj lepiej, dużoooo lepiej! Taki to sama bym powiesiła, chociaż nie mam miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, jeśli ozdobisz, to miejsce się znajdzie. :)

      Usuń
  7. Pewnie, ze tak. Wyszło przepięknie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś genialna <3. Kurcze ostatnio myślałam nad tym, że zamiast tradycyjnego firmowego kalendarza chciałabym mieć jakiś ładniejszy. Nie chciałam jednak specjalnie kupować. Oczywiście, żeby sobie przerobić głupiutka ja nie wpadłam :D. Może nie będzie taki piękny jak Twój ale zainspirowałaś mnie. Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło!
      Rób i pokazuj, na pewno będzie piękny!
      Buziaki!

      Usuń