niedziela, 23 stycznia 2022

Dwa pudełka na biżuterię. Deux cassettes à bijoux.

 

Witajcie Kochani.

💓💖💓



 Oto kolejne dwa pudełka na kobiece drobiazgi. 

W innej, pastelowej tonacji.

Robiłam je równocześnie z tymi pokazanymi w poprzednim poście.

Bez różyczek się nie obeszło.😁

Portret kobiety  jak i róże

 pochodzą z papierów ryżowych  ITD Collection.

 Ponadto użyłam szablonów.

Na wieku z farbami, na obrzeżach ze szpachlówką. 

Wykończyłam pastą srebrną oraz lakierem matowym.

W rameczce połysk.








*****

Tutaj róże na wieku to serwetka.

Za tło wewnątrz posłużyła też serwetka. 

Na niej wycisk foremkowy

 Wokoło jeden z moich ulubionych papierów ryżowych, 

 Calambour.

Spękania Pentart Fineline. 

 Użyłam również past strukturalnych  i pękającej.






 
**************
Pozdrawiam Was niedzielnie,
 życząc dobrego tygodnia.
💖💖💖

 Marta

18 komentarzy:

  1. Przepiękne pudełeczka!! Pięknie je ozdobiłaś !! Wspaniałe kolorki i motywy!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ten połysk to wisienka na torcie :) musze się porozglądać za tym co pisałas poprzednio. Tylko gdzie to kupić. Cudne te skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, mnie ten lakier kupiła krewna mieszkająca w USA, kilka lat temu. Wiem, że Pentart ma coś podobnego, ale nie testowałam. To 3D Varnish. Poczytaj. :)

      Usuń
  3. Dziękuję Martuś :) Do pentarta nie jestem przekonana, lakier mi pożółkł na deseczkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, o którym Ci napisałam też ponoć żółknie na białych pracach. Aguś, a próbowałaś Flugger połysk? Tylko musi być wielokrotnie szlifowany, przy końcu na mokro i wtedy pięknie błyszczy. No ale jest dość drogi.

      Usuń
    2. I on, ten flugger nie żołknie!

      Usuń
    3. Ja kupuje lakier Altax połysk. Jestem z niego zadowolona, no ale brakuje tego efektu wow. Zobacze ten flugger jak będę w budowlanym. Ale nie ukrywam, ze cena jednak ma znaczenie. A chciałabym żeby mi się zwróciły moje prace. Dziękuję Ci pięknie za wszystkie dobre rady :) :) :)

      Usuń
    4. Altax też bardzo lubię i nie tylko jako lakier. On jest fajny do transferu wydruków.

      Usuń
    5. I jeszcze jedno... Fluggera w budowlanym nie dostaniesz, tylko w ich salonach sprzedażowych.

      Usuń
  4. Przecudne pudełka. To które mam od Ciebie nieustannie mnie zachwyca . Miłego dnia 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne pudełeczka. Wspaniale dobrane papiery , wyciski, szablony... no po prostu cudo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za sympatyczny komentarz, Alicjo. :)

      Usuń
  6. Son unas cajas preciosas, no podría elegir porque todas tienen su encanto. Saludos

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuniu, pomyliłam się na blogu .Ten post jest z grudnia 2020 roku. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, już znalazłam i wydrukowałam. Dziękuję.:)

      Usuń