wtorek, 11 maja 2021

Zardzewiała konewka Arrosoir, effet de rouille.

 Bonjour!



Wiosna nareszcie!

 Kwiatki w skrzynkach posadzone,

 trzeba je podlewać.😁

Pokazuję więc konewkę.

 Zardzewiała mi bardzo, bardzo

 ale wierzcie, ta "rdza" dziur nie wypala.😄

 Wykorzystałam serwetki 

oraz produkty do efektu rdzy Stamperii oraz Pentart.

 Lawenda to szablon Itd Collection.

 Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.

 Konewka jest w pełni użytkowa!









*******************

Pozdrawiam serdecznie

 wszystkich tutaj zaglądających.

 Dziękuję, że jesteście.

Marta

💓💓💓💓💓

12 komentarzy:

  1. J'adore cet effet de rouille et ton pot est vraiment très réussi! Bravo, chère amie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko z klasą, dopracowane do szczegółów. Bardzo lubię do ciebie wpadać i zawsze zachwycać się tym, co robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo się cieszę i serdecznie dziękuję.

      Usuń
  3. Śliczna konewka. Piękne wykonanie , bo przecież nie może być inaczej. Wszystko co wychodzi z Twojej ręki zawsze jest gustowne i oryginalne. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marysiu za te komplementy.
      Ściskam mocno.

      Usuń
  4. Konewka robi wrażenie. Bardzo mi się podoba taka nadgryziona rdzą :-).Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba. Dziękuję za odwiedziny Alicjo. :)

      Usuń