niedziela, 21 marca 2021

Jajka wielkanocne 2021. Oeufs de Pâques 2021.


 Bonjour!




 Pokazuję kilka jajek  ozdobionych na tegoroczną Wielkanoc.

Są  plastikowe, styropianowe, 

ale również wydmuszki gęsie. 

Ozdobiłam je różnorodnie.

 Motywami z serwetek, papierów klasycznych i ryżowych. 

Wykorzystałam też foremki silikonowe do wycisków, 

konturówkę, pasty i lakiery pękające.

***

Styropianki.







Gęsie wydmuszki z papierem ryżowym i serwetkami.









Na stojaczkach z wyciskami.












Ciekawa jestem, które Wam się bardziej podobają:
 tradycyjne , 
czy te z kwiatuszkami z masy plastycznej odciśnięte w foremkach.

**************
Pozdrawiam serdecznie, 
💓💓💓🌞🌞🌞
życzę dobrego tygodnia
 i upragnionej, wiosennej aury.
 Do zobaczenie niebawem.
Marta







18 komentarzy:

  1. Przepiękne! Wszystkie mi się podobają, ale jakbym miała wybierać, to chyba najbardziej lubię te "serwetkowe" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Małgosiu.:)
      Tak, tradycyjny decoupage zawsze się obroni. :)

      Usuń
  2. Piękne są absolutnie wszystkie, ale najbardziej podobają mi się pierwsze, czyli z wyciskami. Robię podobne, ale Twoje są podmalowane, co robi super efekt.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Te z wyciskami dość szybko się robi i zawsze możesz pomalować na ulubiony kolor, albo na kolorowo. Trudno tu cokolwiek zepsuć.

      Usuń
  3. Ojej , jakie cudowności , trudno wybrać najładniejsze. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie motywy są piękne, ale tradycyjne motywy wyglądają bardziej elegancko.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłą opinię. :)
      Pozdrowienia odwzajemniam. :)

      Usuń
  5. Piękne jaja Marto, najbardziej lubię klasyczne dekupażowe pisanki, delikatne i pięknie wylakierowane, ale wpadły mi też w oko te z wyciskami na stojaczkach. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Martuniu za dobre słowo.:)
      Dla mnie również klasyka na pierwszym miejscu. A wyciski... cóż taki aktualny trend. :)

      Usuń
  6. Nie umiem wybrać tych naj :) wszystkie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję pięknie. Cieszę! się bardzo.:)

      Usuń
  7. Martuś, ty ciągle zadziwiasz mnie swoją pomysłowością w ozdabianiu pisanek! Ja jednak jestem tradycjonalistką, więc klasyczne dekupażowe pięknie wylakierowane podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, ja też najbardziej lubię te tradycyjne. Ale czasami trzeba coś urozmaicić, by robota nie była nudna.:)))
      Dzięki, że zajrzałaś.

      Usuń
  8. Klasyka! Pięknie wycieniowane, wylakierowane, achhh i te twoje przecudne przejścia kolorystyczne. Dla mnie naj najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxanko, serdecznie dziękuję! Bardzo miło Cię tu widzieć. Ściskam mocno!!!

      Usuń