piątek, 17 sierpnia 2018

W żółtych różach. En roses jaunes.


Bonjour! 





 Znowu konewka.
 Tym razem  w technice découpage, 
uzupełnionej wyciskami z foremek. 
 Róże pochodzą z klasycznego papieru do décou
ze starych zapasów. 
Każdą gałązkę pieczołowicie wycinałam. :)
 Do foremek użyłam pasty Das. 
Malowałam i cieniowałam akrylami
 oraz patyną olejną Talens. 
Koralki "zalałam" bitum.
 Transfer zrobiłam na olejek Pentart. 
Pozłoty firmy Renesans. 
Wiele razy szlifowałam i lakierowałam Syntilorem Ultra mat.
 Na końcu położyłam Syntilor Touch soft, 
który daje piękny, głęboki mat.
 Zapraszam do galerii. :)










Pracę zgłaszam do wyzwania w craftart
Może tym razem mi się poszczęści. 
Trzymajcie kciuki!!! :)


*****************
Pozdrawiam serdecznie.
 Marta

20 komentarzy:

  1. O rajuśku, jak ja uwielbiam te Twoje konewki:) każda taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, bardzo, bardzo Ci dziękuję!:)
    Sama wiesz, jak takie komentarze motywują do działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudo stworzyłaś. Wszystko idealne, dopracowane, jak dla mnie mistrzostwo świata :-) Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię.
      A w ogrodzie właśnie najpiękniej mi kwitnie żółta! :)

      Usuń
  5. Piękna, ja za swoją nie mogę się zabrać. Jak mam czas to nie mam pomysłu, jak mam pomysł, to albo nie mam czasu, albo boję się , że nie wyjdzie. I tak stoi ocynk już 4 lata i przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariola, bo najtrudniej się zabrać. Jak zaczniesz, to i skończysz! Rób i pokazuj! A jak chcesz możesz odgapić. :)

      Usuń
  6. Jagodzianko, przeczytałam Twój komentarz, za który bardzo dziękuję, a potem nieopacznie go skasowałam.
    Przepraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są Twoje prace!!! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CudnaPraca!!!
    Cieniowania klasa!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńko,idealna kompozycja i kolorystyka
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna konewka!!! piękna praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń