środa, 4 stycznia 2023

Chustecznik i flakonik z recyklingu. Boîte à mouchoirs et un petit vase recyclé.


 Witajcie w Nowym Roku! 😍


Dzisiaj do pokazania wybrałam dwie prace w niebieskościach.

 Pudełko na chusteczki oraz flakonik.


Pudełko zamieszkało już u mojej Siostry.

 Bazą jest mdf , 

który musiałam porządnie zagruntować, 

żeby farba i inne preparaty się dobrze trzymały. 

Użyłam serwetek z niezapominajkami

oraz wycisków foremkowych . 

Patynowałam czarną  farbą. 

Całość zabezpieczyłam lakierem satynowym. 








***

Flakonik to recykling.

 W latach komuny  ktoś go dostał jako puchar za "zasługi". 

Świadczył o tym napis złotymi literami na części frontowej.

 Zamalowałam go i w tym miejscu

 znalazła się druga warstwa serwetki,

gdyż na pierwszej wydruk był zbyt intensywny.

 Kolor szkła jak i złote pasy są oryginalne. 

Ornament na górnym obwodzie kielicha maskuje ubicie. 

Wyciski zrobiłam z akrylu budowlanego,

 pomalowałam je na kolor zbliżony do szkła. 

A finalnie przetarłam złotą pastą. 

Przedmiot jest w pełni użytkowy, 

można wstawić np. bukiet świeżych kwiatów.








*******

Raz jeszcze życzę pomyślności w Nowym Roku, 

a Wam Rękodzielniczki

 nieustajacej weny twórczej!

Pozdrawiam serdecznie.

💖😘😘😘💖

 Marta


8 komentarzy:

  1. Cudne prace. Niech darzy się Tobie i rodzinie w 2023. Pozdrawiam serdecznie ☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, serdecznie dziękuję. Wam też niech się dzrzy!Ściskam mocno. :)

      Usuń
  2. Niezapominajki zawsze chwytają mnie za serce. Lubię dawać nowe życie przedmiotom. Tobie na wazoniku wyszło to wspaniale - wygląda elegancko i może długo jeszcze służyć w nowym wydaniu. Dużo optymizmu i radości w nowym roku! Ściskam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, ściskam mocno i dzięki za odwiedziny . :) Buziaki!!!

      Usuń
  3. Małe arcydzieła <3 Chustecznik elegancki i prześliczny, a i z pucharu piękny flakonik zrobiłaś :). Tobie również życzę dużo twórczej weny na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa. :)

      Usuń
  4. Cuda zrobiłaś z tych rzeczy. Do tego trzeba mieć talent i wyobraźnię. Przepiękne 😃😃😃 Fajnie jak ktoś potrafi dać rzeczom drugie życie.

    Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa. Bardzo lubię recycling starych rupieci, szczególnie tych przydatnych. Ściskam mocno. :)

      Usuń