czwartek, 7 stycznia 2021

Chustecznik. Tissues - boîte.


 Bonjour!



 Witajcie w Nowym Roku!

 Pogoda zdecydowanie nie zimowa, 

u nas bez przerwy pada deszcz. 

Bardziej mokro niż w listopadzie więc robię chusteczniki.

Oto jeden z nich. 

  Zrobiłam go do kompletu

 z pudełkiem-serduszkiem 

z tym samym motywem różanym. 


  Trochę inne kolorki 

ale w sumie nie muszą stać obok siebie!

Życzę jednak właścicielce, 

by częściej pełnił funkcję dekoracyjną niż użytkową. 😍

Zdjęcia robione w świetle naturalnym i sztucznym, 

dlatego troszkę ich więcej.

Zapraszam.😀










*********************

Pozdrawiam serdecznie 

i jeszcze raz życzę 

samych zdrowych i pięknych dni w Nowym Roku.

💗💗💗💗💗

Marta

7 komentarzy:

  1. Piękne Martuniu są te chusteczniki. U nas nadal biało , ale śnieg powoli topnieje. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas wciąż bez śniegu!
      Dziękuję Marysiu, że zajrzałaś.:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Chustecznik piękny! Z miłą chęcią zostanę tu jako obserwator :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję.
      Zajrzałam również do Twojego Zakątka.:)

      Usuń
  3. Ten też jest śliczny!! Fajne ozdoby !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba jeszcze u Ciebie nie byłam a ja tez kocham róże i dlatego zachwycaj się Twoim chustecznikiem :)

    OdpowiedzUsuń