piątek, 18 grudnia 2020

Bombki-sopelki. Stalactites de Noël.


 Bonjour!



W tym roku odpuściłam sobie robienie bombek. 

Kilka zaczętych rok temu, teraz wykończyłam.

 Pokażę je w kolejnym poście.

 Ozdobiłam tylko 5 plastikowych sopelków. 

Są one pomalowane farbami akrylowymi i metalicznymi.

 Dodatkowo, by nadać im charakteru retro-vintage,

  położyłam krak 2.składnikowy

 i przybrudziłam patyną olejną.

😊


*************************
Dzisiaj króciutko.
Pozdrawiam Was serdecznie.
Marta
💖😘💖

16 komentarzy:

  1. Pięknie prezentują się te sopelki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sopelki są przecudne. Ja również w tym roku mniej działam świątecznie. Pozdrawiam cieplutko 🎄⛄🎄⛄🎄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, romantyczne, bardzo mi się podoba taki tradycyjny, trochę "pałacowy" styl w ozdobach choinkowych :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne!!!
    Suną sanie pełne wiary,
    Pod choinką moc miłości,
    Zaś przy wigilijnym stole
    Niech nadzieja nam zagości!
    Niezapomnianych świąt
    Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo! :)
      Życzenia całym sercem odwzajemniam. :)

      Usuń
  5. Kocham sopelki, w tym klimacie to po prostu bajka :) Zdrowych i Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem.:)
      I bardzo dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń
  6. Ach, skromnie z tymi zdjęciami! A pooglądać chciałam każdego sopla z osobna. No ale zdjęcie jest tak dobre, że wszystko widać :) Bardzo fajne te sople. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, one wszystkie takie same, tylko kolory inne. Nie ma co oglądać! :)))
      Dzięki, że zajrzałaś. :)

      Usuń