wtorek, 26 maja 2020

Pudełko na chusteczki. Boîte à mouchoirs.


Bonjour! 



Te różyczki to jedna z moich ulubionych serwetek. 
Choć mam ich na pewno za dużo, (serwetek oczywiście!),
nie mogłam się oprzeć
 i kupiłam niedawno całe opakowanie.
Zrobiłam już z nimi pisanki, puszkę i słoiczek.

A teraz przyszła kolej na chustecznik.
Jest bardzo prosty.
Ot, taka "oklejanka "po całości.
 Dodałam koronkowe i kwiatowe
 wyciski z foremek silikonowych . 
Wymyśliłam sobie  nadto kwiatuszkowe nóżki, 
pomysł na pewno niejednokrotnie wykorzystam.
Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.
Moim znajomym
 taka kwiatowo-koronkowa wersja pudełka 
się bardzo spodobała, 
więc będą kolejne.






***
Poniżej ta sama serwetka na innych przedmiotach,
w wersji postarzonej.




***
Puszka to recykling.
Koronka z foremki, pomalowana farbą akrylową.
 Etykietka wycięta z masy samoutwardzalnej
z napisem z papieru ryżowego.
Spękania Pentart, plus patyna olejna, plus lakier matowy.






******************
Dziękuję bardzo, bardzo tym wszystkim,
 którzy tu czasami zaglądają i mają ochotę napisać kilka słów.
Staram się kontynuować prowadzenie bloga.
Jednak często zastanawiam się nad tym czy to ma sens.
Pisanie jednego posta z dodaniem zdjęć,
 pochłania mi bardzo dużo czasu.
O wiele łatwiej, a przede wszystkim szybciej,
przychodzi komunikować się poprzez media społecznościowe.
Prościej i bardzo szybko wkleja się zdjęcia np. na fb.
Jednak blog, to taki własny"kawałek podłogi",
swoisty rodzaj pamiętnika.
I ta myśl póki co niweluje moje wahania.

Pozdrawiam Was z całego serca.
I choć za oknem zimno i na pewno nie majowo,
ślę gorące uściski.
Marta

11 komentarzy:

  1. Różany motyw jest cudowny:) Wspaniałe wykończona praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne różane prace :) a puszka po herbacie -marzenie. Jak Ty to wszystko pieknie ozdabiasz i wykańczasz :) uwielbiam te Twoje prace decu :) ja jestem na etapie ozdabiania wieszaków, ale takich dzieł sztuki jak Twoje to nie potrafię. Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki ogromne za tak sympatyczny komentarz!
      Ja kocham to co Ty robisz, cudne są te Twoje scrapki. :)
      A z tymi "dziełami" to przesada!!!!:)))

      Usuń
  3. Dla mnie blog to historia , którą możesz zawsze zatrzymać i wznowić. Ja zrobiłam przerwę , bo utknęłam za granicą i czekam na otwarcie granic. Nam nadzieję , że będziesz wstawiała posty w miarę możliwości. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię czytać Marysiu. Też mam taką nadzieję, że ta epidemia wreszcie poluzuje. Ja miałam lecieć do UK 12 marca, już wszystko miałam spakowane i dzień przed zrezygnowałam. Na szczęście, bo pewnie do dzisiaj bym u syna musiała siedzieć.:)

      Usuń
  4. Wszystko cudownie piękne, romantyczne, bardzo nastrojowe i ślicznie wykonane! Bądź ty z nami proszę. Na Facebooku czy Instagramie szybciej, ale tu jest tak bardziej od serca, tak domowo i przyjacielsko, szczerze przyjacielsko. Oczywiście, że jest sens i to ogromny i namawiam do pozostania. Tulę mocno. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakże mi miło!
      Dziękuję Ci bardzo za tyle ciepłych słów!
      Dla takich ludzi jak Ty warto dalej działać. :)

      Usuń
  5. Przepiękne romantyczne prace.:) Może w mediach społecznościowych szybciej dodaje się treści, ale blog to swoisty pamiętnik. Mam nadzieję, że zostaniesz i nadal będziemy mogli podziwiać Twoje dzieła. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny różany zestaw. TY już wiesz, jak obchodzić się z różami :)

    OdpowiedzUsuń