wtorek, 21 maja 2019

Komplet ślubny. Ensemble de mariage.


Bonjour!




 Bardzo przepraszam, że zaniedbałam bloga.
 Cóż... mogę tylko obiecać, że się  poprawię. :)
 Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda...

W tym poście ślubne klimaty. 
  Oto przedmioty, które dekorowałam 
na ślub syna mojej koleżanki.

Skrzynia dla młodych. 
Wieko wylakierowane na błysk, dół w macie.
Motyw piwonii nawiązuje do zaproszenia.











Pudełeczka.
 Jedno z nich z przeznaczeniem na obrączki.



Kasetka dla krewnej od Młodych.








Kieliszki, nie-découpage. :)))



I wszystko razem.


**********************************************
Pozdrawiam i ściskam serdecznie wszystkich, 
którzy nie zapomnieli o tym blogu.
 Marta

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe skrzyneczki i pięknie ozdobione kieliszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zawsze zachwycona Twoimi pracami . Skrzynia cudna , delikatna i wyjątkowa. Ja ciągle nie mogę napatrzeć się na swoją. Ile razy wchodzę do łazienki to na nią spojrzę i zawsze ciepło pomyślę o Tobie . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakże mi miło, Marysiu!!!
      Ściskam mocno. :)

      Usuń
  4. Piękne ślubne akcesoria. Cudnie wykonane, przepiękne są :-) Podziwiam perfekcje wykończeń, cuda przygotowałaś :-) Pozdrawiam serdecznie i zapewniam, że zaglądam, od czasu do czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę, że zaglądasz. Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Jejuśku 10 razy ogladałam, oczu nie mogę oderwać. Ale cudeńka :) te piwonie, zachwycam sie :) a kieliszki...lepiej niech ich nie stłuką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, wielkie dzięki!!!
      Może nie stłukli, nie wiem. :)))))

      Usuń
  6. Komplecik jest naprawdę piękny i super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka w dół mi poszła...tyle w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten motyw piwonii na kasetce i ten drugi z różami, do tego wszystko dopieszczone. Kieliszki też pomysłowe. Całuski dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń