czwartek, 15 grudnia 2016

Boże Narodzenie 2016, cz.1. Noël 2016, 1ère partie.



 Bonjour à tous!

 Zbyt późno zabrałam się za tworzenie bombkowych postów, 
ale mam nadzieję, że przed Świętami zdążę ze wszystkim. 
Zawsze odwlekam robienie zdjęć, 
gdyż strasznie tego nie lubię robić. 
Tym bardziej o tej porze roku, kiedy światło jest do niczego.
 Dopiero gdy się już sporo prac nagromadzi
 jestem zmuszona wziąć aparat do ręki. 
Niestety, kolejną konieczną czynnością
 jest obróbka zdjęć i zapisywanie ich w albumach. 
Zabiera mi to wszystko mnóstwo czasu, 
którego zawsze bardzo brakuje. 

 Czy Wy też tak macie????

Tak więc musiałam wreszcie się zmobilizować
 i usiadłam dzisiaj przed komputerem,
 bo w przyszłym tygodniu na pewno bym tego nie zrobiła.


Oto pierwsza część tegorocznego skromnego bombkowania. :)
























*************************

Krótko dzisiaj.
 Muszę jeszcze dokończyć pakowanie, 
bo jutro wybieram się na kiermasz do WDK-u w Rzeszowie. 
Przy okazji zapraszam tam serdecznie. :)


Buziaki wielkie dla wszystkich tu zaglądających. 
 Marta

17 komentarzy:

  1. Bombki sa przesliczne a te zdobienia ornamentowe po bokach dopełniają całość i tworzą niezwykłe wykończenie, aniołeczek jest uroczy....fajnie,że sie odzywasz :)Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dzięki! :)
      A tzw. ornamenty b. lubię na wielu pracach, pojawią się też na pisankach.

      Usuń
  2. Śliczne wszystkie trzy, a ta pierwsza najśliczniejsza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubię, ale już zmieniła domek. :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Niesamowicie piękne! Wszystkie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Marto - piękne banieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, a dlaczego Cię dzisiaj nie było w Maneżu ???
      Buziaki! :)

      Usuń
  6. Prześliczne bombki . Ja akurat lubię fotografować , za to nie lubię wykańczać robótek. Powodzenia na kiermaszu , Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc mamy odwrotnie, Marysiu.
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. :)

      Usuń
  7. Śliczne, bardzo romantyczne i tak pięknie się błyszczą.
    Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne bombki 😊 Lubię taki klimat

    OdpowiedzUsuń