piątek, 12 sierpnia 2016

Po drugiej stronie lustra. De l'autre côté du miroir.








I nie Alicję mam na myśli ale 
Małgosię, 
dla której ozdobiłam tę toaletkę z lustrem. :)






Bonjour à tous!

 Zabierałam się za nią od kilku miesięcy,
 lecz brakowało pomysłu.
 Zmobilizował mnie dopiero przyjazd Gosi do Polski.
Pierwotnie toaletkę zdobił tylko czarny, ukośny napis "Jewelry".
  A ponieważ dostałam wolną rękę powstało takie oto pudełko.

Wydruk znalazłam w sieci i  przetransferowałam.
 Piwonie, to  papier do decou. 
 Tło zapełniłam delikatnymi cieniowaniami 
i szablonowym damaskiem.
 Wzorek na boczkach też od szablonu.
 Całość wylakierowana matem.
 Wieko wielokrotnie szlifowane i lakierowane tak,
 by wycinane krawędzie kwiatów wtopiły się w lakier.













****************
  Przepraszam, ale się nie oprę...   :)))
Wklejam jeszcze co nieco ogrodowych kolorów.



















****************************************************************

Dziękuję za wszystkie odwiedziny,
 a komentującym, za przemiłe słowa. :)

 Pozdrawiam serdecznie.
Marta



27 komentarzy:

  1. Przepiękna toaletka ! Kompozycja na wieku wyszła rewelacyjnie ! Całość jest super !!!
    Małgosia jest szczęściarą .... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosi się spodobała, ale ona inaczej nie powie, bo to moja przyszła synowa.
      Dziękuję, Jolu! :)

      Usuń
  2. Cudowna toaletka!!! W ogrodzie przepięknie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna toaletka, bardzo w moich klimatach. I taka bardzo kobieca.
    A ten ogród może zainspirować do stworzenia wielu pięknych rzeczy.
    Mam prośbę, bardzo odpowiada mi taka forma toaletki (muszę mieć lusterko pod samym nosem), ale nigdzie nie widziałam takiej ładnej. Możesz zdradzić gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej nie kupowałam, tylko właścicielka. W UK, w Factory Shop. Ale podobne chyba widziałam w Drewlandii.

      Dziękuję bardzo za odwiedziny. :)

      Usuń
  4. Toaletka jest prześliczna! Pięknie wszystko wkomponowałaś, a ogród to istne cudo, bardzo mi się podoba. Cieplutkie pozdrowienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace zachwycają,pięknie :)Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, witaj!
      Komplement z ust Mistrzyni, to wielkie wyróżnienie! Dziękuję Ci bardzo!!!! :)

      Usuń
  6. Pięknie się Małgosi dostało!!! :-) A ogród...., marzenie.....

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudo ...taka toaletka to MARZENIE:) ach...a ogród soczysty i smakowity:) pozdrawiam ciepło
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosia w krainie czarów i Marta w tajemniczym ogrodzie ;) jeden post a tyleż magii. Pieknie! Pudełko niesamowite. Masz niesamowita zdolność zestawiania i łączenia motywów. Wiele ich a tak wszystko ze sobą zgralas ze stanowi przecudnej urody całość . Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tyle dobrych słów spod Twoich paluszków!!!
      Dziękuję Alu! :)
      I trzymaj się!

      Usuń
  9. tak, najpierw zachwyt dotyczył toaletki (cudna jest}, a zaraz potem ogrodu.
    Uwielbiam twoje decu i mogę je oglądać bez końca.
    Ave

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja Twoje! :)
      Jednak Twe zieloności górują ponad wszystkim! :)

      Usuń
  10. Łał!!! Ta toaletka jest przepiękna!!! Jak widze takie cudowności to uświadamiam sobie ile jeszcze nauki przede mną:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, Gosiu!
      Byłam u Ciebie i wcale tak nie uważam. :)

      Usuń
  11. Martusia, toaletka wyszła pięknie, a tak się martwiłaś. Wena zawsze przychodzi. Ogród bajkowy jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się czasowo wyrobiłam.
      Dzięki, Gosia! :)

      Usuń
  12. Pudeleczko wyszlo super nie ma jak to dostać pozwolenie a rób jak uważasz. Ja takie wyjście też lubie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ magicznie! toaletką jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń