środa, 16 października 2013

I ja tam byłam...


Bonjour a tous !

     Całkiem przypadkiem, końcem wakacji,  natrafiłam na taką oto informację:




Najpierw w oczy rzuciło mi się "rzeszowskie". Taka impreza i tak blisko! Tylko to scrapki, a ja przecież z tym nie mam nic wspólnego. Ale zajrzałam na podaną www.
Jednym z warsztatów było robienie karteczek.
Mam wiele koleżanek decoupażystek, które tym się zajmują. Pomyślałam, a może by spróbować. No i pojechałam.

Wzięłam udział w warsztatach prowadzonych przez Karolę Witczak



No i załapałam.
Oto co zrobiłam własnymi "ręcami".  Aaaaależ jestem dumna! :)



W rzeszowskim spotkaniu wzięło udział mnóstwo ludzi. Odwiedziłam wieeele stoisk, znanych mi z internetu ale przede wszystkim "ze słyszenia", wystawców. Nie szalałam z zakupami, gdyż papierki to dla mnie nowość i póki co nie zamierzam zdradzać decoupage'u i tworzyć sobie dodatkowy bałagan w domu przydasiami do nowej techniki.
 Jednak kupiłam... cudny amerykański papier do ... decou oraz 4 arkusze papieru scrapowego  ( każdy tylko po 1 zł) też do wykorzystania w decoupage.  :)

Te trzy fotki to tak gwoli króciutkiej relacji.



No i najważniejsze!  Poznałam dwie suuuuper dziewczyny - decoupażystki krajanki, bo też z Podkarpacia:   EdytęGosię .


 Pozdrawiam serdecznie.
 Marta



13 komentarzy:

  1. Piękne karteczki zrobiłaś, zdolna z ciebie kobitka. Fajnie, że mogłam Cię poznać, świat jest jednak mały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, a ja właśnie wróciłam od Ciebie, gdzie całkiem przypadkiem trafiłam.
      I fajnie, że tak niedaleko mieszkamy od siebie...

      Usuń
  2. O, Gosię też znam i masz rację, fajna i utalentowana kobitka z niej :)
    Z ciebie też, bo karteczki fajne, jeśli cie nie wciągnie na amen, to od czasu do czasu coś na pewno zrobisz fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytę tez przecież znam, choć zdjęcie mnie zmyliło ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki Marto zrobiłaś , myślę że połknęłaś kolejnego bakcyla. Przyjemnie jest spotkać bratnie artystyczne dusze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. no i prosze jak to człowiek nie wie, że potrafi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki. A jak miło znów Gosię zobaczyć.
    Jej to wszędzie pełno, taka kreatywna kobitka. Ostatnio to u mnie na zlociku była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Gosi jeszcze tak dobrze jak Ty nie znam, ale to, że kreatywna i Artystka, to wiem!

      Usuń
  7. A ja myślałam, że się ukryję na swoim blogu, a tu niespodzianka.
    Rozpieszczacie mnie, gdzie ja kreatywna.
    Rosier, może się kiedyś umówimy i spędzimy trochę czasu, co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, z przyjemnością, może w czasie ferii zimowych...

      Usuń
    2. Oczywiście, wstępnie jesteśmy umówione.

      Usuń
  8. Brawo Martuniu! Jeszcze jedna decou-scraperka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna kobieta z Ciebie jest. Kartki piękne zrobiłaś :) I mamy teraz wspólną znajomą - Edytę :)

    OdpowiedzUsuń