sobota, 31 grudnia 2022

Dwa serduszka i recykling pudełka. Deux coeurs et une boîte recyclée.

 

Drodzy moi tu zaglądający.💓




Niech Nowy Rok

2023

będzie dla Was pełen 

zdrowia, miłości, pogody ducha i optymizmu!

I normalności!

A przede wszystkim

niech przyniesie pokój na całym świecie!


*****

Pokazuję przy okazji dwa serduszka i pudełko.

 Myślę, że obydwie prace wpisują się

 w dzisiejszy sylwestrowy klimat, 

gdzie prym wiedzie przepych, błysk, srebro i złoto. 

Serduszka są akrylowe, zdobione od wewnątrz 

m.in. preparatem do efektu lustra oraz pastą Luce.

Wyciski przetarłam woskami 

w różnych metalicznych kolorach. 

Na pudełku najwięcej użyłam wosku miedzianego,

 który ma pasować 

do koloru serwetkowych kwiatów z dolnych rantów.

 Dama jest z papieru ryżowego,

 niezbyt mi pasuje do całości... 

i myślę ją wymienić chyba na... różę. 

Co o tym sądzicie? 









*****

Pozdrawiam serdecznie 

i do zobaczenia ... za rok.😉

😘😘😘

Marta




6 komentarzy:

  1. Do siego roku :) mnóstwa wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, te dwa serduszka akrylowe z lustrzanym efektem są wspaniałe! Na pudelku bardzo dużo się dzieje, ale chyba rzeczywiście róża zamiast tej damy będzie lepsza... Życzę Ci dobrego roku, wspaniałych pomysłów i częstszych wizyt na blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziękuję, że wpadłaś. ;)
      Faktycznie, dam jakąś bardziej wyrazistą różę zamiast tej mdłej damy.
      Co do blogowania... wiem, że je zaniedbuję, ale staram się, choć fb o wiele łatwiejszy. Jednak mam świadomość, że tutaj wpisy i zdjęcia są bardziej trwałe i łatwiejszy dostęp do postów. Dlatego wklejam te moje prace, żeby mieć po nich jakikolwiek ślad.
      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :) Dużo zdrowia radości i pomyślności.

    Przepiękne to serce. Tyle pracy.

    Kasia Dudziak z Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za sympatyczny komentarz. Miło mi bardzo, że moja praca się podoba.
      Ściskam mocno, już noworocznie.:)

      Usuń