poniedziałek, 12 grudnia 2022

Butelka świąteczna. Bouteille de Noël.

 

Witajcie Kochani.💗


Przedstawiam

 buteleczkę na świateczną naleweczkę.😋

Dużo się na niej dzieje,

 było wiele malowań i domalowań. 

Jest też śnieg i lód jak na zimę przystało.

W ruch poszły farby akrylowe, metaliczne,

 papier Decomanii ze starych zapasów, 

foremki, pasty, szablon. 

Dodałam gdzieniegdzie gwiazdeczki,

 nie żałowałam brokatu. 

Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.

Zdjęcia kiepskie ze względu na brak słoneczka. 

Zapraszam do galerii.😍










*****

Pozdrawiam serdecznie.

💓😘💓😘💓

Marta

10 komentarzy:

  1. Widać, że dużo pracy włożyłaś w ozdobienie tej butelki. Bardzo ładnie wygląda kwiat gwiazdy betlejemskiej. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. OOo To jest boskie!!!! Ogrom pracy, no ogrom, podziwiam i biję brawo. Totalny, zachwycający klimat świąt z dawnych lat, czar, jaki czułam za dziecka często. Dla mnie mistrzostwo, praca wręcz wzruszająca. <3 Pozdrawiam cieplutko, no brawo. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo za tak sympatyczny komentarz i za docenienie mojej pracy. :)

      Usuń
  3. Pięknie wyszło. Przyjemnie będzie pić nalewkę z takiej świątecznej butelki.. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, uwielbiam takie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka buteleczka w sam raz na świąteczny trunek. Pięknie ozdobiona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! :) Dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń