czwartek, 27 września 2018

"Obraz": Kwiaty w wazonie. La "peinture": Fleurs dans le vase.


Bonjour! 



I mamy... ponuro, jesiennie, zimny wiatr wieje. 
Wbrew temu co za oknem
 u mnie kolorowo  i jeszcze w tonacji lata. 


Obraz sobie "namalowałam". :) 
 Na kawałku starej, dość grubej tektury.
Kwiaty to serwetka. 
Tło domalowałam akrylami. 
Użyłam też farby złotej metalicznej, pasty pękającej i szablonów. 
Na zdjęciach nie widać, ale na środki niebieskich kwiatów 
nałożyłam płatki miki i posypałam złotymi mikrokulkami.
 Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.












*************

Pozdrawiam serdecznie. 
Marta

29 komentarzy:

  1. Ależ pięknie potrafisz zrobić tło do serwetki :) prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wszechstronna. Bardzo lubię tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana tym obrazem . Cudna praca tak jak wszystkie Twoje. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający obraz. Bardzo oryginalny, fantastyczny. Piękne kwiaty, piękne kolory i tło, jakie cudowne tło. <3 Brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I wyszedł piękny i oryginalny obraz :) Kto by pomyślał ? Z serwetki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jednak gdzież mi tam do Twoich krzyżykowych haftów!!! :)

      Usuń
  7. Wow, aż trudno uwierzyć, co może powstać ze zwykłej serwetki :-) Piękny obraz powstał. Super, super, super :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Dzięki!!! :)

      Usuń
  8. Na zimę - jak znalazł. Kiedy Twój ogród będzie spał pod zimową pierzynką, Ty nacieszysz oczy tymi kwiatami :) Pięknie się komponują razem szablonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i taki właśnie był zamysł!
      Dziękuję Martuś, że zajrzałaś. :)

      Usuń
  9. Martuś, Ty zawsze coś wyjątkowego potrafisz wyczarować! Obraz mistrzowski :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne domalowanie tła. Ja tak nie umiem i chyba nigdy się tego nie nauczę. Całość wygląda pięknie, wszystko do siebie pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń