niedziela, 9 września 2018

Domki dla ptaszków. Maisonettes pour les oiseaux.

Bonjour!





W zeszłym roku w poświątecznej wyprzedaży
kupiłam kilka domków (budek).
 Są zrobione chyba z cieniutkiej sklejki, 
a oklejone były jakimś śliskim, błyszczącym papierem.😕
 By je ozdobić musiałam najpierw położyć primer, 
gdyż w żaden sposób farba nie chciała się trzymać.
Potem to już tradycyjny decoupage, 
czyli farby akrylowe i motywy serwetkowe, lakier.
Nadto użyłam pasty pękającej, szpachlówki, szablonów i suszonego mchu.
 Ptaszki, ornamenty oraz kółka przy otworach to wyciski z  foremek. 
Pomalowałam je także akrylami.
Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.
 Domki stanowią bardzo fajną ,jesienną dekorację w altanie.
Zdjęć dość dużo, bo chciałam pokazać jak najwięcej szczegółów
a i domki są trzy. 😉

 Zapraszam do oglądania.
I... będzie mi bardzo miło widzieć ślady Waszych odwiedzin. 😊
















****************
 Pozdrawiam serdecznie. 😘😘😘
 Marta
















































18 komentarzy:

  1. No i rozdziawiłam buzię i nie moge domknąć :) jakie cudne!!!! a ptaszki wymiatają !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, pięknie dziękuję. Bardzo mi miło.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne domeczki! I fajnie je ponumerowałaś:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Taki szablon z numerkami wykorzystałam. :)

      Usuń
  4. Cudowne! Ptaszki też mogą mieć romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, przepiękne, bardzo mi się podobają. Ciekawe czy ptaszki w nich zamieszkają :-) Bardzo piękne prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za małe dla ptaszków. :)))
      Bardzo dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  6. No cóż ja mogę napisać?! Mowę mi odjęło 😊
    Domki są cudne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiłaś domki. Cudo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Domki są tak zachwycające, że tylko patrzeć jak wprowadzą się o nich prawdziwi ptasi lokatorzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, nie wprowadzą się. To domki domowe. :))))

      Usuń