czwartek, 27 stycznia 2022

Chustecznik. Tissues- boîte.

 

Dzień dobry Kochani! 💓



Ciekawa jestem czy pamiętacie moją konewkę sprzed kilku lat?

http://nietylkoroze.blogspot.com/2013/07/zawijaskowe-diy-i-konewka.html#more 



Teraz poproszono mnie o chustecznik w tonacji brązowej.

 Miał być dla pewnej babci, na jej święto,

 no i  powinien pasować do wnętrza z niegdysiejszymi meblami.

 I tak padło na ten sam motyw, o którym całkiem zapomniałam.

 Na konewce zawijaski malowałam konturówką, 

ot takie koślawe powychodziły.😁

 Na pudełku wszystko równiutkie,

 gdyż wykorzystałam wyciski foremkowe

 i o wiele szybciej się uwinęłam.😀

 Przykleiłam je na tło, którym jest druga warstwa serwetki. 

Różyczki tam i tu pocieniowałam farbami akrylowymi,

 a wyciski patyną olejną Talens Amsterdam.

Na spodzie szablon i "nóżki" foremkowe. 

Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.






*********************

Pozdrawiam serdecznie,

 życzę Wam miłego dnia

 i fajnego końca tygodnia.

Marta



6 komentarzy:

  1. Wygląda pęknie :) śliczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chustecznik rewelacyjny. Motyw róż uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,brak słów na to cudo 😘😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń