piątek, 27 listopada 2020

Szron. Ozdobione butelki. Givre. Bouteilles décorées.

 

Bonjour.


 

Ranny przymrozek cudnie oszronił ogród.

 Pstryknęłam kilka fotek.

 Zapraszam. 💓













*****

 Święta tuż tuż, 

a ja nie mam w tym roku weny

 na zajęcie się bombkami.

Choć się nie zarzekam, może kilka zrobię...

Natomiast w pracowni powstają buteleczki.

Bardzo lubię je ozdabiać.😊














****************

A jak u Was postępują prace rękodzielnicze
 związane z Bożym Narodzeniem? 
  Generalne porządki już zaliczone?

 Dziękuję bardzo, że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie.
💖💖💖
Marta


6 komentarzy:

  1. Ogród oszroniony robi piękne wrażenie, pierwsza róża cudna.
    Butelki ozdobilaś nieznaną mi techniką, ale wyglądają niezwykle dekoracyjnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cela, bardzo dziękuję. :)
      Tak, ta róża jest najpiękniejsza, dla mnie również.

      Usuń
  2. Piękne buteleczki, takie barokowe :). Ależ Ty masz fantazję i talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, za komplementy również. :))))

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia z ogrodu. Butelki śliczne i oryginalne. Ja nic nie robię świątecznego w tym roku. Podziwiam prace u innych. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, a też jeszcze ani jednej bombki nie zrobiłam i raczej się za nie w tym roku nie zabiorę.
      Buziaki!:)

      Usuń