niedziela, 8 listopada 2020

Różany découpage. Découpage en roses.

 Bonjour!



 Oto dwa przedmioty, które łączy ten sam motyw różany.

  Na butelce dodatkowo są różyczki z papieru ryżowego itd.

 oraz pasta pękająca. 

Wykończenie matowe. 

Wyciski na butelce spatynowałam brązową patyną olejną, 

natomiast na pudełeczku ciemnym woskiem. 

Który sposób bardziej Wam się podoba?

Patyna, czy wosk? 😊😊












***

I jeszcze raz róże, serwetkowe.
 Tym razem butelka wykończona na wysoki połysk.










*************************

Pozdrawiam Was serdecznie, 
dziękując za to, że nie zapominacie o tym blogu. 
Marta
💗💗💗💗
😘😘😘😘






12 komentarzy:

  1. Przepiękne prace. Jesteś Marto mistrzynią w tym co robisz. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo mi miło, dziękuję !
      Ściskam mocno!

      Usuń
  2. Prześliczne - i buteleczki i pudełko! Dla mnie to wszystko są rzeczy niezwykłe, bo sama nie potrafię czegoś podobnego zrobić. Jeśli miałabym wybierać, to najbardziej spodobało mi się serduszkowe pudełko i efekt wosku. Uroczy jest też ten ostatni mały pojemniczek, takie słodkie cacko do buduaru :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Las botellas han quedado espectaculares al igual que la caja. Son muy elaboradas y han quedado muy elegantes.
    Saludos y quedas invitada a visitar mi blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, bardzo w Twoim stylu. Czuję, ze na te Twoje kwieciste cuda ma wpływ nie tylko wrodzony talent, ale i magia Twojego ogrodu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tak miły komentarz, serdeczne dzięki, Martuś! :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają te przestrzenne róże. Piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i wyjątowe prace! Pudełeczko w kształcie serca zdecydowanie podbiło moje serce - idealna na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń