piątek, 21 grudnia 2018

Bombki 2018 (3). Boules (coeurs) de Noël 2018. (3)


Bonjour!



 Święta tuż tuż, 
więc nadrabiam zaległości "bombkowe".
Z taką samą strukturą 
jak bombki zegarowe z poprzedniego posta
 zrobiłam serduszka i medaliony z widoczkami. 
Ubrałam je w ornamenty wyciśnięte z foremek,
 które lakierowałam głębokim matem 
i posypałam drobniusieńkim, opalizującym brokatem. 
Bardzo mi się ten efekt podoba 
jednak na zdjęciach tego nie widać.
 Widoczki lakierowałam na błysk, 
natomiast struktura tyłu
 jest pociągnięta farbami metalicznymi
 i pastami pozłotniczymi.
Widoczki to papier ryżowy.









***
Dwa aniołki pod srebrnymi spękaniami dwuskładnikowymi. 
Ten większy pod połówką medalionu.
 Z tyłu słowa kolędy.






***
Te poniżej  z ptaszkami 
zrobiłam wg filmiku Pani Doroty Freitag.
 To była próba generalna, 
na drugi rok powinno być lepiej.




***
 A tutaj
  takie najzwyklejsze zwyklaczki. :)



****************************

 Dziękuję bardzo 
za wszystkie Wasze odwiedziny
 i sympatyczne komentarze.
 Do zobaczenie jeszcze przed świętami. 
 Aaaa... i bardzo polecam, zróbcie sobie 
 TORT ORZECHOWY,
 tutaj przepis.
Pozdrawiam serdecznie.
 Marta.

8 komentarzy:

  1. Dziekuję za przepis na tort orzechowy . Na Święta już mam zaplanowane ciasta , może skuszę się zrobić go na Nowy Rok . Piekne Maruniu wszystkie prace , a te zwyklaczki jak niezwyklaczki po prostu cudne. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności.Pozdrawiam i życzę cudownych świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego dobrego w Nowy Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, same cudowności pokazałaś, od tych arystokratycznych, aż do tych "zwyklaczków" wszystko jest przepiękne, bardzo, bardzo. Pozdrawiam serdecznie, przedświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martusiu, bombki śliczne :) Najpięniejsze te z widoczkami. Pejzaże zimowych zasypanych miast i wioseczek od lat przenoszą mnie w wyobraźni w świat dzieciństwa i magię świąt. Bardzo je lubię. Tort robię na pierwszy dzień świąt, ale makowy :) Orzechowy wypróbuję przy innej okazji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki cudnej urody, wszystkie podziwiam. Zdrowych i spokojnych Świąt Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!!! Cudne wzory!!
    Skacze aniołek, skacze po chmurkach,
    niesie życzenia w anielskich piórkach.
    Niesie w plecaku babki i świeczki,
    a w walizkach, złote dzwoneczki.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombki ..to jest magia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś, jak zwykle wspaniałości tworzysz!!! Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń