niedziela, 2 grudnia 2018

Bombki 2018 (2). Boules de Noël 2018 (2).



Bonjour!


 Kolejne bombki to medaliony akrylowe. 
Z tarczami zegarowymi, 
które pochodzą z papieru ryżowego Stamperii. 
Użyłam foremek (listki i tyły),
 farb metalicznych, past pozłotniczych,
 pasty luce z miką, złotej konturówki i złotych mikrokulek. 
Postarzyłam  patyną brązową Amsterdam.






***
Tutaj na bazach z mdf jest również papier ryżowy. 
Przykryty połówką medalionu, 
plus szablon - kolęda, foremki
 i różnej "maści" farby oraz pasty metaliczne.






*************************

Pozdrawiam serdecznie, 
życząc miłej niedzieli i dobrego tygodnia.
Marta.

24 komentarze:

  1. Wow, te zegarowe cuda to mistrzostwo, nie mogę oczu oderwać :) a te z widooczkami sa urocze, i ten szablon z tyłu- chyba musze taki upolowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem, nie mam słów, żeby wyrazić swój zachwyt. Fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo gdy oglądam Twoje szyjątka, szczególnie gnomy. :)

      Usuń
  3. Cudowne!!!!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przecudne , nie mogę wyjść z podziwu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te prace.Z tymi połówkami medalionów to świetny i efektowny pomysł. Pozdrawiam :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz takie z połówkami medalionów ponoć na topie.:)
      Dziękuję, Alicjo.

      Usuń
  6. Przepiękne medaliony i sama nie wiem, które piękniejsze, bo i te z zegarami bardzo mi się podobają, ale i te z kolędami również. Cudne prace, perfekcyjnie wykonane :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za sympatyczny komentarz. :)

      Usuń
  7. Zachwycające! Obie wersje są fantastyczne! Podziwiam przede wszystkim Twoją pomysłowość, bo ja zupełnie nie wiedziałabym jak wykorzystać tyle przeróżnych elementów, materiałów, mediów itd. Twoje bombki są niepowtarzalne, wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Martusiu, Twoje bombki są niezwykłe. Zegary też mam na warsztacie, ale nie wiem czy mi się uda skończyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomby zegarowe cudne, a medaliony powalające, jak zwykle mistrzostwo.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki zegarowe mnie po prostu oczarowały dokumentnie :)
    Przepiękne robisz prace. Z takim niesamowitym smakiem :)

    OdpowiedzUsuń