sobota, 9 kwietnia 2022

Jajka ozdobne, wielkanocne 2022, cd. Oeufs de Pâques 2022, suite.

 Witajcie weekendowo!

💗💚💛💜💓



Oto dwa jajka-pisanki na drewnianych stojaczkach, 

do których wykorzystałam przede wszystkim 

piękną foremkę "kwiatowo-ziołową " Primy.

 Kupiłam ją  jakiś czas temu dla zupełnie innego projektu. 

Jednak gdy Ania z bloga

 http://aniapawlak.blogspot.com/

 pokazała swoją pisankę zrobioną na bazie tej foremki, 

postanowiłam spróbować zrobić podobne. 😀

Wszystko na nich malowałam farbami akrylowymi. 

Zabezpieczyłam woskiem - creme Wax Americana.










***********
Pozdrawiam serdecznie. 
😘😘😘
Marta

4 komentarze:

  1. Och, jak cudownie i wiosennie:) Fantastyczna łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jajeczka . Właśnie wyciągnęłam dekoracje świąteczne i zawiesiłam jajeczka , które mam od Ciebie. Nieustannie mnie zachwycają. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń