wtorek, 8 lutego 2022

Pudełko dla maluszka. Boîte pour un bébé.

 

Witajcie Kochani.😍


W niedzielę mieliśmy piękną uroczystość rodzinną.

 Nasz maleńki wnuczuś przyjął sakrament Chrztu Świętego.

 Z tej okazji ozdobiłam niewielkie pudełko.

 Celowo nie umieściłam na nim elementów religijnych. 

Uznałam, że wystarczającą pamiatką - wspomnieniem

 będzie podanie  miejscowości i daty chrztu. 

Cała reszta niech zostanie "uniwersalna", 

przydatna na kolejne lata życia maluszka.


 Skrzyneczka jest w tonacji błękitno białej.

 Kontrastuje z nią konik na biegunach w brązach

 oraz złoty łańcuszek.

Miałam trochę wątpliwości 

co do dość znacznego kontrastu kolorystycznego

 ale motyw konika tak bardzo kusił... 

No i nic innego mi do głowy nie przychodziło.😁

Wykorzystałam też szablony oraz wyciski foremkowe.

 Napisy wewnątrz transferowałam na lakier.

 Zabezpieczyłam lakierem satynowym.

  Zażółcenia  to sprawka aparatu, 

kiepskiego naświetlenia o tej porze roku.

 Biel jest tu realnie bielusieńka. 











*********

Ciekawa jestem Waszej opinii 

na temat prac rękodzielniczych 

z przeznaczeniem dla dzieci.

 Czy powinny być jaśniuteńkie, pastelowe,

w kolorystyce kontrastujacej

 czy może mocno postarzone?

********

Pozdrawiam bardzo serdecznie.

💖💖💖💖💖

 Marta


4 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko . Na pewno była to niezapomniana i wzruszająca uroczystość rodzinna. Ja dla malusieńkich wybrałabym biel i pastele ,bo to taki słodki okres życia. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziekuję, że zajrzałaś. :)
      Piekłam dzisiaj chlebek. Wyszedł extra! Dzięki za podzielenie się przepisem.:)

      Usuń