wtorek, 18 maja 2021

Butelki decoupage , ogród wiosenny. Decoupage des bouteilles, mon jardin au printemps.

 Bonjour!



Dzień brzydki, pochmurny, zimno, pada

 i ma tak być  przez cały dzień. 

O wyjściu do ogrodu nie ma mowy.

 Zabiorę się więc za zaległy decoupage. 

Tym razem skrzynki pójdą w ruch,

 bo kilkoro dzieci w rodzinie przybyło.

Jednak butelki to mój ulubiony przedmiot do zdobienia.

 Ostatnio trochę ich przybyło.

 A najważniejsze, 

że hurtem zrobiłam im sesję zdjęciową.

 Wszystkie więc fotografowałam w tym samym entourage'u.

Oto jedna z nich, z damą z papieru ryżowego.

 Są na niej tak popularne wyciski z foremek silikonowych,

 różne pasty w tym pękająca.

 Domalowania robiłam farbami akrylowymi, 

wykończyłam lakierem matowym

 oraz złotym woskiem.










***

I jeszcze jedna 

z różami z serwetki i różanym wyciskiem,

 który pomalowałam farbami akrylowymi.










Która Wam się bardziej podoba?

******
A w ogrodzie dzieje się, dzieje!!! 
Jak to wiosną bywa,
mimo, że ta przyszła z dwutygodniowym późnieniem.

Najpierw, końcem lutego, zakwitła kalina wonna



potem magnolia i wiśnie,






porzeczka krwista,



pigwowiec,


brunera, która mi się sama wysiewa 
i mam już kilka sadzonek.

To jest roślina mateczna,


a to jedna z samosiejek.


Pierwsze, najwcześniej kwitnące clematisy.



Złotlin,



"dywanowce" i niskie irysy.




Oraz niezapominajki, 
które rosną w każdym zakątku ogrodu.




Na żółto, oprócz smagliczki skalnej
 kwitnie mahonia, 
której też pełno wszędzie,
 gdyż ptaki roznoszą nasionka.



i niezwodny omieg.


*****************

Przydługi ten dzisiejszy post.
 Ktoś wytrwał do końca?😍

Życząc ciepłej i słonecznej wiosny
 serdecznie Was pozdrawiam.
Marta



9 komentarzy:

  1. Obie butelki sa urokliwe, a ta z okienkiem bardzo pomysłowa ;)
    Magnolie i azalie - miłość moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Aga.:)
      Azalie dopiero teraz zaczynają swój spektakl.

      Usuń
  2. Wyjątkowe butelki. Twój majowy ogród zachwyca. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne butelki!!
    Wspaniałe kwiaty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty przecudnej urody. A Pani prace? Czapki z głów! Zazdroszczę talentu :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za tak miłe słowa. :)

      Usuń
  5. Przepiękne prace i zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń