środa, 16 grudnia 2020

Pierniczki. Petits pains d' épices.

 

Bonjour.


Upiekłam pierniczki. 

Dużo wcześniej,

 gdyż miały jechać do wnusia bardzo daleko

 i dzisiaj je kurier już zabrał.

  Zmobilizowałam się i udekorowałam lukrem jedną porcję,

 czyli ok. 90 sztuk.

Z drugiej porcji część oblałam polewą czekoladową.

 I te mi smakują najbardziej.😋😋😋

 Praca kilkugodzinna, ale dla mnie bardzo przyjemna.

Taka namiastka operowania konturówką 

przy pracach decoupage.😁



*******

A jak u Was przygotowania do świąt? 
Jakie smakołyki są typowe dla Bożego Narodzenia?
Może macie jakieś fajne przepisy?

Pozdrawiam serdecznie.
Marta
💖💖💖



10 komentarzy:

  1. Wow !!! Jakie śliczne !!! Na pewno pychotka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobione i na pewno są smaczne. U mnie zniknęły natychmiast...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, smaczne są i miękkie.
      Dziękuję bardzo za odwiedziny. :)

      Usuń
  3. Aż szkoda jeść, są przepiękne! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubie takie pierniczki, a Twoje to małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń