środa, 13 maja 2020

Majowy ogród (2). Le mois de mai dans mon jardin.(2)


Bonjour.



 W nawiązaniu do poprzedniego posta...
Zapraszam do galerii.

Biały rododendron Cunningham




Rododendron drobnokwiatowy Buchlovice






Kalina angielska o bardzo mocnymi pięknym zapachu.




Zawilec wielkokwiatowy


Clematis niebieski z gr. Atragene
 poplątany z glicynią (wisterią) w pąkach.


Powojnik różowy, ta sama grupa co powyżej.





Kalina, tu jeszcze z zielonymi nierozwiniętymi kulami.


Klony pienne.

Aukuba, którą wyhodowałam z patyczka
 "kradzionego" na campingu w Paryżu.





Złotlin i tamaryszek w pąkach.


oOrliki






Chaber ogrodowy



Busz za ogrodzeniem.



Piwonia chińska bylinowa.






Glicynia, pierwszy raz  mi zakwitła, 





Jedna z azalii. 


Żylistek, dopiero zaczyna się rozwijać


Żarnowiec płożący, 
Ulubiona miejscówka mojego psa,
 a mimo to kwitnie pięknie jak co roku.



Zdjęć ogrodowych zawsze mam bardzo dużo. 
Trudno wybrać te naj...
Wszak każda roślina ma swój urok!

*********
Pozdrawiam serdecznie. Marta

12 komentarzy:

  1. Ależ uczta dla oka :) kalina...niesamowicie dekoracyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały ogród, prześliczne kwiaty, ależ tam musi pachnieć. :))) Wisteria Ci po raz pierwszy zakwitła, gratuluję. Marzy mi się ta roślina, zawsze mnie zachwyca jej widok, jakaś taka romantyczna to dla mnie roślina. :))) Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po raz pierwszy kwitnie, a mam ją od kilku lat. Prawdopodobnie kupiłam sadzonkę rozmnożoną z nasionka, dlatego tak długo musiałam czekać na kwiaty.
      Dziękuję, że zajrzałaś. :)

      Usuń
  3. Tu as tellement de belles fleurs et on voit bien qu'elles sont bien entretenues et en pleine forme!
    J'adore les pivoines et les azalées, comme aussi les camélias mais je n'ai jamais réussi à en avoir chez moi, je suppose à cause du climat beaucoup plus chaud.
    Bravo pour la glycine qui a fleurit! Son parfum te fera oublier que tu as attendu longtemps pour la voir fleurir!
    Gros bisous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci beaucoup pour ces mots gentils! J'aime autant mon jardin que le decoupage.
      Et l'invitation chez moi est et sera toujours actuelle. Gros bisous!

      Usuń
  4. Bajkowy jest Wasz ogród. Zadbany i niebanalny . Miłego dnia 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Marysiu.
      Cieszę się, że tu wpadłaś.

      Usuń
  5. Piękny jest Wasz ogród, tyle różnorodnych kwiatów. Bardzo mnie urzekły powojniki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie kwitnie różanecznik i powojniki, i glicynia, i piwonia, i orliki i... wszystko inne w twoim pięknym ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń