piątek, 31 maja 2019

Butelki découpage. Bouteilles découpage.


Bonjour!



Bardzo lubię ozdabiać butelki.
 Są łatwo dostępne, 
a praca z nimi nie stresuje, 
bo zawsze można wyrzucić gdy coś się nie uda. 
Toteż często testuję na nich np.nowe preparaty.
 Poza tym moi znajomi
 bardzo chętnie je przygarniają,
 nawet bez zawartości. :))) 

Dzisiaj zlewałam ubiegłoroczne nalewki.
Winogronowo- jeżynową i moją ulubioną ratafię.
 Wcześniej buteleczki sobie ozdobiłam.








Zrobiłam również syrop z płatków róży.
Jednak ozdobionych buteleczek zabrakło...




Skoro post "butelkowy", to pokazuję jeszcze te,
 które ozdobiłam dla siostry.
Tym razem "na bogato". :)






******************
Dziękuję, że czasami tutaj zaglądacie,
 dziękuję za sympatyczne komentarze. 
 Ściskam Was bardzo mocno.
 Marta

18 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja butelek i te na bogato i te mniej ozdobione. Nalewki w takich butelkach nie dość , że wyglądają ślicznie to jeszcze zdobią spiżarnię. Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję za sympatyczne słowa.
      Buziaki. :)

      Usuń
  2. Buteli - klekajcie narody ! nie moge oczu oderwac :) wszystkie cudne i pełne i puste :) jak pieknie wyglada ta koroneczka malowana na dużej nalewce , no i te owocki na wieczkach, ach bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, dziękuję za słowa zachwytu, bardzo to miłe.
    I dzięki, że zaglądasz. :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie ale ponieważ jestem oszczędna w dekoracjach to te nie na bogato bardziej by mi pasowały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te wszystkie butelki razem. Pomysłowe te owoce na wieczkach. Mnie też bardziej do serca przypada ta wersja skromniejsza i bardziej owocowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tę wersję. I na pewno, jeszcze kilka podobnych powstanie. Pozdrawiam Cię serdecznie Lucynko.

      Usuń
  6. Oooo, super butelasie, ta największa z winogronami w sam raz dla mnie. I nie o rozmiar mi chodzi :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, że znowu jesteś! Tyyyle czasu... Dzięki, że zajrzałaś. :0

      Usuń
  7. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś, cudne. Wzdycham do nich i napatrzeć się nie mogę 😊😍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh! Tu as préparé tellement de bouteilles pour tes liqueurs! Elles sont très belles! Et les plus simples avec leur petite etiquette et encore plus les grandes qui sont splendides. Tes amis doivent être très heureux avec ces beaux cadeaux!
    Grosses bises!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, delikatne, bardzo subtelne prace. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń