niedziela, 3 lutego 2019

Wymianka blogowa.

Bonjour!

Z Marysią z bloga Atelier Marysi
zrobiłyśmy sobie prywatną wymiankę.
 Od Marysi otrzymałam CUDA,
 które przerosły moje oczekiwania! 
Piękne szydełkowe robótki, 
w których Ona się specjalizuje: 
koronki na poduszki w róże,
 komplet serwetek, cudną koronkę do półki
 i czerwone "łapki".

 MARYSIU BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!!!



Moim prezentem wymiankowym była skrzynka. 
Zgodnie z życzeniem
 jest ona w tonacji zielonej, z aniołkiem.

Wykorzystałam
szablony, pastę pękającą, kulki 3D ,
wyciski z masy, papier klasyczny i ryżowy, 
transfer, spękacz dwuskładnikowy, farby oraz pasty pozłotnicze.
I... mam tylko cichą nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom. :)










******************

Dziękuję pięknie za sympatyczne wpisy pod poprzednim postem.
Wszystkim tu zaglądającym życzę dobrego niedzielnego odpoczynku.
 Pozdrawiam serdecznie.
 Marta

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty :) Pięknie Ci wyszły te przejścia ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :) Twoja skrzyneczka jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Marto . Ja też mam nadzieję , że sprostałam zadaniu . Skrzynka jest cudowna , taka jaką miałam w głowie . Na blogu będę jeszcze się chwalić. Dziękuję bardzo za wymiankę . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, Ty sprostałaś zadaniu w 200%!
      DZIĘKI!!!!!:)

      Usuń
  4. Piękności dostałaś, ale i piękność stworzyłaś. Super Wam się udała wymianka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udana wymianka. :) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna wymianka jestem pod wrażeniem waszych prac.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczka zachwycająca, prezenty śliczne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest taka zaplanowana wymianka! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń