czwartek, 3 stycznia 2019

Pudełko na pierniczki. Boîte pour des petits pains d'épice.


Bonjour!



 Witajcie w Nowym Roku!
 Niech Wam upływa 
 w zdrowiu, pokoju i pomyślności!

Przed świętami BN zrobiłam sobie
 taki oto pojemniczek na pierniczki.
Wykorzystałam pudełko metalowe po czekoladkach.
Na wierzchu wykonałam collage elementów
 z papierów do decoupage i serwetek. 
Aniołki, jabłko i orzechy wycięłam z papierów, 
pozostałe motywy pochodzą z serwetek.
By wtopić krawędzie papierowych elementów
 musiałam położyć "milon" warstw lakieru.
Ostatnią warstwę stanowi bardzo głęboki mat.
Zawijaskową rameczkę narysowałam konturówką,
 a kwiatuszki 3D wykonałam techniką sospeso.
 To są moje pierwsze próby, 
ale na pewno nie ostatnie.  
Z pewnością wykorzystam tę technikę na pisankach.










Pudełko w trakcie przygotowań do przeróbki. :)


****

Przed świętami zachęcałam Was do zrobienia
który piekę  na każde święta.
Baza orzechowa i masa budyniowa 
są zawsze takie same,
 a reszta to  "wariacje na temat". :)
 Tak się prezentował na tegorocznym świątecznym stole.



Tutaj, po wyjęciu z piekarnika
 na dowód, że ZAWSZE wychodzi. :)


****************
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia
 zarówno świąteczne jak i noworoczne.
 Odwzajemniam je z całego serca.

Pozdrawiam serdecznie. 
Marta

17 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko na pierniczki, a tort wygląda mega smakowicie, chętnie bym spróbowała. :0 Pozdrawiam i życzę naprawdę udanego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co piękne na ten nowy rok życzę. Pudełko rewelacyjne. Przepis zabieram , jak zrobię to pokaże na blogu. Nie będzie to szybko , bo po świętach na ciasta trudno patrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję, że zajrzałaś.
      Niebawem zabieram się za to co obiecałam, zakup zrobiony wedle życzenia.:)

      Usuń
  3. Och i slinka leci, taki torcik to można oczami jeść :) pudełeczko śliczne :) Słodki post u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo ładne a tort bardzo apetyczny.Nie wiem czy dobrze zrozumiałam - zamiast mąki są zmielone orzechy, nie ma proszku do pieczenia a i tak świetnie rośnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko smakowite :) Pierniczki z niego smakują pewnie o niebo lepiej. Tort będę piekła za tydzień na 75-tr urodziny Taty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Martuś! Tylko bądź cierpliwa i zbyt szybko go nie wyjmuj z piekarnika!

      Usuń
  6. Piękne pudełko :)
    A torcik - apetycznie wygąlada!

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusia - Anstahe zachęciła do odwiedzin u Ciebie. Muszę jej podziękować bo pięknie tutaj.
    Rozgoszczę się jeśli pozwolisz.
    Pudełeczko piękne ... ja mam pierniczki w normalnych po czekoladkach ... bo musiałabym wykonać tych puszek siedem ;)
    Poza tym w czasie robku normalnie służą mi do przechowywania różności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że posłuchałaś Danusi, której szyjątka mnie nieustannie zachwycają:) Witaj Kochana i wpadaj tutaj jak najczęściej. Buziaki ślę. :)

      Usuń
  8. Pudełko urocze, podziwiałam już na fejsbuku. Ale te smakołyki... dosłownie dostałam ślinotoku... Niedobra TY 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, zachciankę trzeba zaspokoić, więc piecz!:)))
      Dzięki za odwiedziny.

      Usuń